Îmi pare rău că aici trebuie să te contrazic: *nu poți publica recenzii pe booking.com decât dacă ai făcut o rezervare și ai fost efectiv cazat. Primești link după checkout*.
Scuze... Abia la a doua lectură am realizat că am interpretat greșit răspunsul tău.
Pfff...
All good
De mai multe ori mi s-a întâmplat invers. Să aibă recenzii ok, dar la fața locului să fie nesatisfăcătoare.
Fiecare are alte standarde sau pretenții.
Daca stai să citești evaluările îți dai seama că unii oameni au probleme. Tu trebuie să vezi că locul de cazare poate să îți ofere ce ai tu nevoie: proximitatea de obiectivele tale turistice, curățenie, etc. Pe unii nu ne interesează foenul din baie, micul dejun, sala de sport sau piscina. Uneori dorim un loc curat, liniștit în care sa ne odihnim și atât. Alții apreciază un loc de joacă amenajat pentru copii, alții barul unde pot agăța.
S-a intamplat invers.
Apoi am aflat ca hotelierii sau proprietarii pensiunilor anuleaza rezervarea pe Booking a persoanei care face recenzia negativa. Si astfel, dispare si recenzia.
Da, fiecare experiență ține de atitudinea proprietarului și a clientului. Dar este recomandat să evitați pe cele cu calificative mici.
anonim_4396 întreabă: