| Bacemi a întrebat:

Vreau sa ajung si eu la Sovata via Piatra Neamt, sambata, 13 Octombrie.

Pe net nu gasesc prea multe informatii.

Ma poate ajuta cineva din Piatra Neamt sau din zona cu informatii referitor la mijloace de transport de la Piatra Neamt spre Sovata?

As avea nevoie de un mijloc de transport dupa ora 11.

Răspuns Câştigător
| florin1979 a răspuns:

Eu stau in Bicaz, adica la 26 de km de Piatra-Neamt, unde se ramifica un drum national! Unul o ia spre gheorgheni, altul spre poiana largului, de unde se poate ajunge spre targu neamt, spre borsec sau spre vatra dornei. Spre Gheorgheni circula 2 autocare unu cu destinatia cluj altul cu destinatia oradea, stiu ca pleaca dimineata devreme din piatra neamt! piatra neamt-bicaz-lacu-rosu -ghoergheni-sovata-cluj-(oradea). dupa ora 11, spre dupa-amiaza nu ai nimic. sunt microbuze din 30 in 30 de minute pe ruta piatra-neamt-bicaz, de la bicaz sa cauti o ocazie pana in gheorgheni iar de acolo, poate ai mai multe microbuze spre tg mures, deci implicit si sovata. (prin praid). http://www.autogari.ro/Transport/Piatra_Neamt-Cluj_Napoca/427-15794.aspx http://www.autogari.ro/Transport/Piatra_Neamt-Oradea/427-98.aspx

11 răspunsuri:
| MaurSEF a răspuns:

Hi,sunt autocare care vin din Moldova, traseul e Chisinau-Cluj.Si merg in fiecare seara, sunt si 2 firme diferite. Daca te intereseaza da; mi un pm, si iti dau numere.bafta

| Bacemi explică (pentru MaurSEF):

Pe mine ma intereseaza sambata dimineata, cat mai aproape dupa ora 11. Circula pe la orele 11, 12, 13?

| MaurSEF a răspuns (pentru Bacemi):

Ah,am crezut ca vrei seara, ei pleaca la ora 19:30 din chisinau, deci ajung in jur de 00:00-01:00. scuze, am crezut ca vrei seara.Am dat acum un search, si nu prea ai noroc, toate pleaca dimineata din Pnt.Ai putea sa ramai pana seara cum am spus eu, cel putin asta e singura solutie, tren direct nu ai, deci ramane sa alegi tu.

| Bacemi explică (pentru Priceputeanu):

Asta am vazut-o si eu. Doar ca eu as ajunge in Piatra la ora 11. Cautam o varianta mai buna sa ocolesc un tren de noapte.

Mersi oricum pentru bunavointa. Apreciez.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

De ce nu dai un telefon la autogara din Piatra Neamț sau la gară (daca preferi sa mergi cu trenul). In două minute ai si aflat totul! La casa de informatii iti dă orice detaliu!
Eu am fost chiar zilele trecute la Sovata, e-hei..., am trecut sa văd si Praidul (mina de sare)...
Merită excursia!

| florin1979 a răspuns (pentru Bacemi):

Iti ramane doar sa ajungi in bicaz sa iei ocazie la gheorgheni si de acolo sa cauti microbuze spre tg mures. imposibil sa nu gaasesti. sau chiar un tren tot gasesti ceva.

| Bacemi explică (pentru floresdemayo):

Am mai fost si eu odata in zona, la un prieten la Targu Mures. Lacul Ursu, salina de la Praid. Cu adevarat e fain.
O sa incerc si ce ai zis tu sa vad ce imi spun.
Mersi.

| Calin_Buta_1994 a răspuns:

Hai pana in Tg Mures la Autogara Voiajor cu AutoConfort Iasi si de acolo gasesti repede un microbus spre Sovata

| Bacemi explică (pentru Calin_Buta_1994):

Ideea nu este rea neaparat. Doar ca eu trebuie sa ajung la Sovata in timp util pentru un training. Si daca merg pana la Targu Mures si ma intorc nu am cum, ca nu ajung la timp.

Voi merge cu Irina Trans pana la urma. Tot asa din Iasi dar ajung in Sovata mai repede.

La 6 plec din Iasi si la 11 si ceva ajung in Sovata.

Singura chestie e ca voi lua un tren de noapte spre Iasi, pentru ca nu am cu ce ajunge dimineata in Iasi.

As fi vrut sa ocolesc trenul asta.

| Elena_Zamfiroiu_1982 a răspuns:

Sul tau aici... buna! sunt Elena din Bacau exista o firma se numeste irina trans 0332464562 au mai multe maxi taxi care duk spre sovata dar eu stiu ca au o cursa dimineata pe la 08.00 poti suna sa/ti dea informatii