| Vasilica_Ionăşcuț_1999 a întrebat:

Bună, am o problemă cu telefonul sau cu cartela. Am fost apelată cu nr ascuns și am dat pe #30# sau #31# de atunci toate apelurile ce le primesc sunt cu " număr necunoscut ". Am fost și la GSM au zis ca e de la cartela, am schimbat cartela cu același număr, apoi am schimbat telefonul, am un iPhone 16 acum și la fel face. Am șters toate contactele și le-am băgat iar, nu mai știu ce să fac. Ați întâmpinat problema? Mă puteți ajuta!?

5 răspunsuri:
| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Ai fost apelata cu nr ascuns si in loc sa ignori, te-ai gandit sa faci ce? Ce-ai vrut sa faci tastand codurile alea?
Ce-ai vrut sa scrii cu "Am fier"?

| Vasilica_Ionăşcuț_1999 explică (pentru LaSteauaCareaRasarit):

Găsisem pe net cum se poate vedea cine e și se pare ca mai rău am făcut o prostie.

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns (pentru Vasilica_Ionăşcuț_1999):

Nu poți să afli cine te suna cu ID ascuns.

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Nu are nici o treaba cu cartela sau cu telefonul.
Are treaba cu ce trimiti pe reteaua de telefonie.

1. Pe dispozitiv, deschide aplicația Telefon;
2. atinge Mai multe opțiuni (3 puncte verticale ) -> Setări -> Apeluri spam și Screening de apeluri;
3. Activeaza opțiunea Vedeți ID-ul apelantului și spam.

Poți să verifici starea telefonului, activarea sau dezactivarea opțiunii de număr ascuns dacă folosești o anumită combinație de taste:
1. verificarea stării: *#31# și tasta de apel
2. activarea setării cu număr ascuns: *31# și tasta de apel
3. dezactivarea setării cu număr ascuns: #31# și tasta de apel
https://www.orange.ro/help/articole/cum-sun-cu-numar-ascuns

| Pacientul0 a răspuns:

Bună! Problema ta cu numerele necunoscute după ce ai folosit #30# sau #31# e probabil legată de setările rețelei. Ce poți face:

1. Resetează setările rețelei (Setări > General > Resetare > Resetează setările rețelei).
2. Verifică în Setări > Telefon dacă „Afișarea ID-ului apelantului" e activată.
3. Tastează #31# și sună ca să dezactivezi orice blocaj de afișare numere.
4. Sună din nou la operator și explică problema, că ai schimbat și cartela și telefonul, dar tot e acolo.

Încearcă asta și spune-mi dacă merge! Succes!?