| anka a întrebat:

Intrebarea e pentru copiii si adolescentii de aici. Ati simtit deja ca va afecteaza criza?

Răspuns Câştigător
| DeyCj a răspuns:

Păi no îmi cer scuze că intervin dar să ştii că această criză financiară există cu adevărat, deşi la noi eu zic că îi cam de 20 de ani, şi ce îi mai grav îi faptul că are efecte, şi efectele acesteia au inpact negativ asupra populaţiei cum ar fi de exemplu scăderea puterii de cumpărare, venituri mai mici(da mai nou se taie din salariile şi aşa de mizerie ale bugetariilor,(cum sunt profesorii) şi şi din penrsii. Uite ca să îţi faci o inpresie de cum satu lucrurile o să îţi dau un exemplu pe mine.eu am un venit de 833 RON pe lună din casre taxe şi inpozite şi masa îs în jur de 200 de RON(ăştia mi se reţin automat din salar(adică CAS, CASS, etc; care le plăteşte orice angajat indiferent de locul de muncă) şî eu la final rămân cu 620 de RON din care am de plătit facturile la apartament şi un CAS, facturi din care gazul ar venii în plină iarnă în jur de 250 RON la care se mai adaugă curentul 50, caglul şî internet 60, cinsum, ul 50 şî un cas de 100. Dacă faci un calcul o să vezi cu ce bani mai rămân de trăit o lună. Tu încă nu simţi asta poate că încă nu eşti la vârsta la care să te autoîntreţii şi părinţii tăi şi al oricărui copil vor face tot ce e posibil ca voi să nu simţiţi asta, asta aşa ca să vă menajeze de adevărata faţă a vieţii, pe care o veţi trăi şi voi mai târziu(de preferat nici o dată).
Îcă o data îmi cer scuze de inerevenţie dar am considerat că şi părerea unui tânăr ar fi bine venită aici.
Să ai o zi bună şi distrează-te până poţi dar să ai grijă cum şi unde te distrezi. happy

9 răspunsuri:
| DiDi a răspuns:

Nu stiu ce sa-ti spun, mai mult din auzite de cat pe pielea mea. Cum nu eu eram cu salariul in casa, nu pot sa zic ca ma afecteaza intr-un mod extrem de teribil. Ma gandesc la bunicii mei, carora li se taie din pensie. Totusi, recunosc, in unele momente se simte si in familia mea criza asta!