Facultatea e ceva serios. Și cum am vz vrei inginer. Meseria de inginer e una mai mult grea as zice. Dar și faina. Eu sunt inginer. La Iași știu că e o facultate serioasa. Să rasp pe rand programul poate da fie poate 2 ore pe zi, poate 12 ore pe zi, in astea 12 ore poți avea și pauze mai lungi, gen ai ore de la 8 la 12, de la 12 la 2 pauza. Și de la 2 la 8 seara iar ore, poate sa fie 2 pauze de genul, depinde. In principiu cursul, seminarul sau laboratorul o să fie de cate 2 ore. 50 de min curs cu 10 min pauza. Există șansa să ai o zi pe săpt așa program, de la 8 la 20. Dar nu e musai?
Apoi. O să fie materii care le ai odată la 2 săptămâni
Fie că e vorba de curs, seminar sau laborator.
La inginerie sunt astea 3 tipuri de ore să le zic așa. Curs care nu e obligatoriu dar professorul explica deci ar fi bine sa mergi. Seminar care e obligatoriu și laborator care e obligatoriu și el. Daca lipsești prea mult nu i tri in examen. Sunt materii la care o să ai doar curs. Sunt materii curs și seminar sau curs laborator dar și materii cu toate 3,
In primul an posibil sa dai și parțiale, adică pe la jumătatea semestrului vei da un examen parțial. Și în sesiune vei mai da doar cealaltă jumătate. Depinde de Profi. Oricum îți explică la început cum sta treaba, sunt unii care țin cont de prezența la curs. Gen îți dă un punct în plus sau ceva. Vorbind strict de inginerie. E de învățat acolo. Nu vreau sa te descurajezi. Dar zic că trebuie să înveți.
Bafta la bac și spor la învățat.
Mulțumesc pentru timpul acordat!
Cu plăcere. Daca ai nevoie de ingo in plus sau ceva îmi poți scrie și mesaj. Și cu drag îți zic daca știu