| 19Mary19 a întrebat:

Am vrut o lună gratuită pe HBO Go. În timpul acesta, am anulat abonamentul dar vad ca acesta continua si mi-au si luat banii de pe card. Nu inteleg de ce! Atata timp cat am selectat: anulează abonamentul...

Răspuns Câştigător
| Sn4k3 a răspuns:

Contacteaza-i pe mail sau tel:
https://hbogo.ro/contact
Vezi inainte de asta sa fii sigura ca ai anulat cum trebuie.

2 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Mare greșeală să se folosească cardul în plăți automate! Comercianții caută să bage clienților pe gât cu forța produsele lor.
Tu îi suni și le ceri banii înapoi, chiar dacă te-ai bucurat de produsele lor care le-ai anulat. (În afară de faptul că în contract nu este specificat că trebuie să îi contactezi pentru retragerea contului cu 10 ani mai dinainte).
Cele mai importante date din contract sunt scrise întotdeauna -dar întotdeauna- cu litere mai mici, și se află în dedesubtul paginii.
Un lucru să ții minte toată viața: nu există comerciant care să nu însele clienții. Ori zice că li s-a defectat aparatura, ori au fost probleme cu internetul, ori multe altele.
Cel mai bine suni și înregistrezi convorbirea. Aceasta este cea mai buna dovadă împotriva lor.

| Adry05 a răspuns:

Poate n-ai anulat tu cum trebuie, mai dă-i odată și citește cu atenție pașii. Dacă nu, sună la suport la număru de pe site