| Andrei200202 a întrebat:

De ce nu pot găsi un loc de muncă pe timpul verii? Am pus anunț pe olx dar niciun telefon n-am primit in 2 saptamani..Sunt elev, am 18 ani.
O fi asta o problemă? Unde să caut? Stiti voi ceva prin Galati?
Vara trecută am avut mai mult noroc

Răspuns Câştigător
| teo530 a răspuns:

Nu e problema ca ai 18 ani, mai ales ca vara trecuta ai gasit, vei gasi si acum. problema e cu virusul. multe firme si patroni au dat oameni afara si au scazut salariile pentru ca nu isi mai permiteau, iar acum abia tine de angajatii ramasi. de asta nu te contacteaza nimeni. dar stai linistit, cu insistenta sigur ve gasi un loc de munca pana la urma.

7 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Din cauza C19 in urmatoarele 2 saptamani multi angajati din restaurante raman someri. Pe langa asta nu multi angajeaza e normal indiferent de post unde vrei sa mergi. Asa ca mergi la tara si fa treaba pe acolo mai halesti un porumb un pepene te mentii in forma

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Cauți la pas, prin oraș.

| Mosotti a răspuns:

Pai acum cu covidul asta vrei de munca? Cand au fost dati afara o gramada?! Normal ca este greu sa gasesti. Vara trecuta era altceva, insa poate ai noroc, nu stiu.
Unii patroni au micsorat salariile, ieri am aflat.

| aumih16 a răspuns:

Pai e problema pandemiei mai mult! tu nu te uiti la tv! nu vezi ca multe firme si patroni au dat oameni afara si au scazut salariile! pentru ca nu isi mai permiteau sa ii tina! iar acum abia reusesc sa tina angajatii care ii mai au la dispozitie! de aia nu iti gasesti de munca! dar iti vei gasi! cu insistenta rugaminte etc! se poate cum sa nu se poata!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Incearca la Glovo sau TakeAway.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dacă ai 18 ani împliniți, nu e nicio problemă când vine vorba să găsești ceva de muncă CU BRAȚELE.
Sunt sute de mii de români exact în situația ta (zilieri, agricultură sezonieră aici sau in afara tarii).
Poate că nu ai insistat. Mai sunt si alte site-uri.