| vreaubebe a întrebat:

Problema registrului comertului fiind rezolvata, actele firmei existente, spatiu gasit, mobilat, utilat, cu casa de marcamult. Gata de inaugurare. Ce trebuie sa duc la fortele de munca pentru proprietar si administrator? Si daca administratorul este angajat cu contract de munca in alta parte ce trebuie facut. Deci practic ibafara de cheltuiala cu actele firmei, spatiu si dotari ce alte cheltuieli ma mai asteapta? multumesc mult

5 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca ai salariati trebuie sa le inchei contracte individuale de munca, pe durata nedeterminata ori determinata, sa-i inscrii in Registrul general de evidenta a salariatilor si sa-i comunici la ITM. Daca nu ai salariati nu trebuie comunicat nimic la ITM. Administratorul si proprietarul firmei pot sa incheie contracte de asigurare pentru pentru somaj (la AJOFM) si pentru pensie (la Casa judeteana de pensii publice). Numai bine!

| vreaubebe explică (pentru Ioandelasal):

Si alte cheltuieli? Pela sanepid etc

| Ioandelasal a răspuns (pentru vreaubebe):

Nu stiu ce obiect de activitate ai la firma. In functie de obiectul de activitate ai nevoie de autorizatii, trebuia sa intrebi la Registrul Comertului.

| vreaubebe explică (pentru Ioandelasal):

Este virba despre un salon pentru caini, infrumusetare canina

| Ioandelasal a răspuns (pentru vreaubebe):

Du-te la DSVSA (Directia sanitar-veterinara si siguranta alimentelor) din judetul tau si afli.