| kiransherk a întrebat:

Salut.



Vreau sa imi fac cun card de debit la bcr ca sa il folosesc sa joc la pariuri online (unibet).



Ca sa pot folosi un card de debit trebuie sa am venituri lunare? Adica sa am salariu?



Ca eu sunt elev, singurii bani de pe card vor fi cei castigati din pariuri.



Deci imi pot face card fara sa am salariu?



A, si inca o intrebare : Cand o sa imi fac cardul va trebui sa il "activez" cumva? Adica sa fie totul in regula, sa mearga toate tranzactiile.



Multumesc

5 răspunsuri:
| AFR81 a răspuns:

straight face
Pana cand ai de gand sa pui intrebarea asta? Parca o vazusem si ieri. Cred ca te-am lamurit in privat. Nu stiu de ce m-ai mai contactat daca nu ai incredere in ceea ce iti spun. Iti faci un amarat de card la banca, fratioare, nu te muti in Irak. Pentru ce atata caz? Intreaba la banca, poate asa o sa fii satisfacut.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Avand in vedere ca ai intrebat de 15 ori si inca nu te ai lamurit nu vad de ce ti am mai spune odata

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca esti minor nu stiu daca poti face fara un parinte. dar daca esti major e simplu:
Mergi la banca si iti faci un cont, (NU TREBUIE SA AI SALARIU) pe care virezi o suma de bani SI GATA. Atat simplu, ei iti fac formularele o sa primesti si cardul ulterior (in cateva zile) Nu trebuie facut nimic special
Trebuie sa ai cativa lei in plus cam pana in 10 lei ce iti ia ca comision de administrare

| Sn4k3 a răspuns:

Poti sa-ti faci card, iti spun cei de la banca ce trebuie sa faci. Odata ce ai plecat de acolo nu mai trebuie sa faci nimic, poti sa-l folosesti la pariuri.

Bula
| Bula a răspuns:

Poti sa-ti faci card de DEBIT fara sa ai vreun venit, fiindca sunt banii TAI.
Trebuie doar sa ai o suma minima in cont, stabilita de banca.
De asemenea, trebuie sa activezi si internet banking dacavrei sa faci plati online.

Doar pentru card de CREDIT trebuiesa ai un venit stabil, fiindca platesti din banii imprumutati de la banca.