| kiransherk a întrebat:

Salut
Daca am 18 ani cum imi pot face un card la ING? Trebuie sa am neaparat venituri ca sa imi pot face un card? Pentru ca eu sunt elev si nu am salariu. Vreau sa il folosesc pentru pariuri sportive online pentru a depune si a retrage bani.
De ce acte am nevoie pentru a face cardul?
Si cum se procedeaza? Dau funda

8 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Poti sa-ti faci card, nu trebuie sa ai salariu neaparat. Du-te cu buletinul la ING si intreaba acolo si o sa te ghideze.

| AFR81 a răspuns:

Te duci cu buletinul la orice banca ING, spui ca vrei sa iti faci card, spui si un motiv (sa iti intre alocatia, bursa, transportul decontat, tranzactii online, etc.) si, in 10-15 minute, va fi totul gata, vei avea cardul. Avantajul la ei este ca ti-l da pe loc. Apoi vei primi un cod de verificare prin sms, pe care va trebui sa-l introduci in bancomat, apoi vei alege un PIN si gata.
In ceea ce priveste eventualele taxe, nu stiu cum mai e acum, insa eu, cand mi l-am facut, mi s-a spus ca nu va trebui sa platesc nimic pana cand voi implini varsta de 25 de ani.

| kiransherk explică (pentru AFR81):

Si pot sa scot bani de la orice bancomat? Nu doar de la ING?
Si cum depun bani pe card? Ii bag in bancomat?

| suntserios a răspuns (pentru kiransherk):

Nu se plateste niciun impozit, dar platesti comisioane lunare pentru administrarea contului

poti scoate bani de la orice bancomat

si da, la ING depui banii la bancomat

| AFR81 a răspuns (pentru kiransherk):

Poti sa scoti de la orice bancomat, numai ca va trebui, din ce stiu eu, sa platesti o mica taxa suplimentara. Bagi banii in bancomatul ING, da, asa depui.

| Violleta2022 a răspuns:

Daca ai 18 ani impliniti, poti sa-ti faci card bancar la orice banca doresti. Mergi cu buletinul si iti poti deschide contul!
Pentru inceput, poti depune 5-10 lei pe el, ca sa ai ceva in cont happy

suntserios
| suntserios a răspuns:

Mergi la orice ing cu cartea de identitate si in 3 zile ai cardul