| Anonimul1995 a întrebat:

Salutare tuturor.
Întrebarea mea este din domeniul crypto!
Sunt începător și în urma unor recomandări de link (referal) am obținut comision din partea unei persoane care s-a înregistrat de pe linkul meu.
Am retras cam 100 euro treptat în paypal transformați în monedă reală.
Dar din cate știu cam acolo e limita pentru care nu se plătește impozit la stat (600lei) dar dacă voi hotărî să dau restul de monede unui prieten prin transfer de crypto valută sau să îmi cumpăr niste pinuri sau alte obiecte de pe internet in schimbul plătii cu crypto se vor lua în considerare pentru impozit la ANAF?
Sunt foarte începător doar după câte clickuri pe internet am aflat că se plătește impozit și m-am și oprit din transformat în monedă reală și retragere!
Câștig cam zilnic 20$ in monedă virtuală de pe urma referalului și se cam adună încet încet și nu prea sunt adeptul plătii impozitelor din măgăria asta de crypto.
Mulțumesc anticipat.

5 răspunsuri:
| DataScience a răspuns:

Limita de 600 de lei pe an si 200 la vanzare e pentru cand cumperi crypto si vinzi si faci profit, nu cand primesti crypto sau schimbi in lei. Oameni cu iq 100 cei care au pus impozit pe crypto, la fel si pe actiuni, care doar descurajeaza incepatorii, fiindca banii aia intra pricum inapoi in tara si platesti 16% impozit cand cumperi stuff.

| radueliza a răspuns:

Salut!
Ce platforma folosesti? E important sa te documentezi mai mult, sa vezi exact pentru ce se aplica impozitul. Legea e mereu facuta in asa fel incat sa poata fi interpretata. Asa ca incearca tu sa te documentezi. Nu ai spus clar cum faci acele cripto daca cumperi, le vinzi, minezi etc.

| Anonimul1995 explică (pentru DataScience):

Eu nu am investit nimic
Mi-au aparut fonduri pe cont in urma unui referal înregistrat de pe linkul lăsat prin comentarii fie tictoc sau alte locuri unde eu am promovat