| Mark2012012 a întrebat:

Sunt student la specializarea management anul 3.
Astazi la seminar ni s-a dat ca tema proiect urmatoarea cerinta.
Sa se realizeze un plan de afaceri pentru o idee de afaceri originala si sa se infiinteze o firma al carei obiect de afaceri principal sa fie cel mentionat anterior si sa se elaboreze o strategie de vanzare sau promovare a firmei infiintate.
Am dezbatut cerinta proiectului la seminar.
Eu am gasit urmatoarele idei de afaceri.
a) Repartizarea noilor studenti absolventi in organizatii ce corespund cu domeniul de activitate absolvit de student astfel incat studentul sa practice si sa poata experimenta gratuit pe o perioada determinata de timp acest lucru in acea organizatie in care a fost repartizat.
b) O organizatie ce realizeaza noi metode de intercomunicare intre profesor si student pentru o mai buna predare a materiei si pentru o mai buna intelegere din partea studentului a materialului de curs iar aceste metode de predare se vor implementa in unitatile de invatamant care doresc sa colaboreze cu firma ce inoveaza aceste metode pentru o mai buna stimulare a imaginatiei studentului.

Profesorul mi-a transmis ca daca voi gasi argumente pozitive atat pentru firma care repartizeaza studentii absolventi cat si pentru firma ce il va primii pe absolvent in organizatie atunci mi se va permite sa ma axez pe aceasta idee de afaceri simulata.

Profesorul mi-a transmis ca daca voi gasi argumente pozitive atat pentru firma care creeaza aceste metode de predare cat si pentru profesorul ce primeste ajutor din exterior atunci mi se va permite sa ma axez pe aceasta idee de afaceri simulata.

Pentru prima idee am gasit urmatoarele puncte forte:
Firma X ce il primeste pe studentul care va lucra gratuit va avea un surplus de profit din pricina noii forte de munca adica studentul iar firma Y ce l-a repartizat pe student isi va sustrage o cota parte din profitul obtinut de firma X.

Pentru cea de-a doua idee am gasit urmatoarele puncte forte: