| radu32 a întrebat:

Bună seara! Am văzut că există culori pe care scrie "Tempera" și culori pe care scrie " Tempera Guașă" sau "Guașă Tempera". Cum stă treaba cu astea ce au două denumiri? Eu folosesc tempera în set de 18 de la DACO și altă întrebare ar fi dacă pot amesteca alb de titan de la cele numite "Tempera Guașă" sau "Guașă Tempera" în combinație cu tempera de la DACO?! Sunt mai începător și de acea întreb deoarece am pictat doar în ulei! Vă mulțumesc mult și o seară bună! happy

Răspuns Câştigător
| MihaelaDart a răspuns:

Efectul gusa reda un spect mat, plat, matasos si nelipicios hmm. din cate stiu in 5-8 min.
Are la baza guma arabica si rezisteta la lumina.
Spor la pictat.
Conteaza si de la ce firma cumperi, recomand frantuzesti de calitate daca vrei sa iti ramana ceva acolo si sa expui.

6 răspunsuri:
| NisipLaMare a răspuns:

"Tempera " este un nume de firma pe romaneste.

| radu32 explică (pentru NisipLaMare):

Bună seara și mulțumesc! Totuși puteți detalia puțin? Vă rog frumos de tot, vă mulțumesc! happy

| NisipLaMare a răspuns:

Pe scurt trebuie sa fie la fel, pe ulei cu ulei sau pe apa cu apa ......ca sa le poti omogeniza bine.Pe uma conteaza pe ce vrei sa pictezi. ce fel de panza.Nu as vrea sa ma apuc sa scolesc acum.

| radu32 explică (pentru NisipLaMare):

Mulțumesc! Da cu uleiul știu cum stă treaba că am picta mult dar, cu tempera/Guașă sau acea ciudată denumire de tempera-guașă mă bagă în ceață, practic dacă nu e tempera cu emulsie de ou le pot combina, tempera cu guașă sau tempera cu tempera-guașa ambele fiind pe baza de apă chiar dacă liantul diferă? Mulțumesc mult! happy

| radu32 explică (pentru MihaelaDart):

Mulțumesc pentru ajutor, o seară bună și multă sănătate! happy

| MihaelaDart a răspuns:

Tempera nu este si nici nu a fost vreo firma romaneasca.