| reky a întrebat:

Exista vreo sansa sa ajung chitarist tinand cont ca am 13 ani si ma pasioneaza chitarele de pe la varsta de10 ani. P. S:mereu am vrut sa cant la o chitara chiar daca nu stiu. ce chitara imi trebuie pentru incepator?

6 răspunsuri:
| wimpyannya a răspuns:

Buna! Eu sunt eleva la Scoala de arte Bucuresti la sectia canto muzica usoara. Si eu am vrut sa invat sa cant la chitara insa este foarte greu. Iti doresc succes vad ca iti doresti mult sa inveti. Am sa iti spun un lucru pe care un prof de chitara mi l-a spus: "Daca stii la clasic, stii la tot" deci, invata pe clasica nu intra pe acustica sau electrica pentru ca nu faci nimic. Dar totusi iti trebuie un profesor... Si da daca te apuci de chitara de pe la 13 ani e foarte ok;) PS:anul acesta in septembrie sevor da examenele la scoala de arta pentru anul 1 vino si inscrie-te insa i-a niste lectii inainte sa vii la examen. Scoala este ok ai si ora de teorie foarte importanta pentru un instrumentist;) intra pe www.starta.ro Iti urez succes

| missReckless a răspuns:

Pentru început, foloseşte o chitară cu corzi de nylon deoarece sunt mai moi şi nu vei avea probleme cu degetele. Într-adevăr, sunetul produs de o chitară cu corzi metalice e uşor mai intens, dar poţi trece şi la acustică ''normală'' după o vreme.
Bineînţeles că poţi ajunge un chitarist de succes dacă munceşti mult.
Succes!

| missReckless a răspuns:

@ LoLa:
Ei, haide, are doar nevoie de puţin sprijin. cred. thinking

| reky explică:

Bai da.nu e nevoie sa raspunzi.eu am pus intrebarea pentru cunoscatori si cei dispusi sa raspunda

| ilegale a răspuns:

Hmm. intrebarea ta este foarte ciudat, nu poti sa intrebi utilizatotii TPU daca ajungi tu chitarist e ca si cum ai astepta asta din cer sau noi sa ghicim viitorul. Cel mai specializat care iti poate fi de ajutor este bineinteles cineva din domeniu.tongue

| gabriela_7244 a răspuns: