| kostinell a întrebat:

Alut,revin si eu cu o problema la "caruta mea". Un cielo GLE an '96 pe gpl. Problema deja am atins-o; GPL-ul ..azi am observat un furtun ce intra in vaporizator spart,pierdeam antigel pe acolo,era vizibil cum curgea; am schimbat furtunul iar acum imi ingheata din nou vaporizatorul. Spun "din nou" pentru ca am patit asta si anul trecut cum s-a racit vremea vaporizatorul meu ingheta, nu intra apa calda in el, am fost la un service gpl si mi-a spus ca imi pierde pe undeva apa, abia azi am depistat care era furtunul ( nici nu prea m-am mai zbatut daca am vazut ca mi-a mers cand s-a incalzit vremea) ..pana azi cand am schimbat furtunul acela.Apa in bord este la jumatate, deci termostatul e ok, nu? Caldura baga, cu toate ca vaporizatorul ingheata.Precizez ca atunci cand ingheata vaporizatorul moare motorul, chiar si in mers, si am mai observat ca relantiul e foarte mic iar masina "tremura"; uneori e sub 1000 de turatii... idei ceva, pareri, vreun "Stan Patitul" pe aici?

1 răspuns:
| alexandruXxXL88 a răspuns:

Daca termostatul deschide inseamna ca temperatura la motor nu depaseste 95-100 grade C si ai caldura dar se mai intampla ca se infunda coloana de apa si trebuie sa o cureti asta inseamna ca trebuie sa lasi apa sa curga afara o strecori cu antigel cu tot