| SRF79 a întrebat:

Am o camioneta Mitshubishi canter din 2008 si am o problema care nu ii gaseste nimeni rezolvare, dupa ce motorul se incalzeste 10 minute de functionare intra in avarie daca trec de 2200 de ture, se aprinde becul chech cel portocaliu dupa care se aprinde si cel rosu si se opreste masina, dupa 1-2 minute de stationare cu matorul oprit si luat contactul isi revine pana o turez iar peste 2000 de ture,am fost la toate servisurile posibile inclusiv reprezentanta Mercedes si nimeni nu a gasit o rezolvare,ba ca este EGR,ba ca-i debitmetru,ba turbina nu lucra in parametrii cu motorul nimeni nu i-a gasit rezolvarea,daca poate cineva sa ma ajute, care a avut aceeasi problema, ca am inteles ca toate modelele de canter dupa 2007 au aceeasi problema va multumesc

8 răspunsuri:
| AdrenalinaPuraLaMaXim a răspuns:

-Debit mic de benzina in carburator- Dai debit mai mare din plutitor in carburator. Las-o o jumatate de ora la relantiu si vezi daca mai face asa daca nu este din lipsa de benzina in carburator.

| SRF79 explică (pentru AdrenalinaPuraLaMaXim):

Masina este diesel cu pompa de inalta presiune, motor 2977cmc, si a fost schimbata si pompa de inalta presiune si tot nu merge.

| AdrenalinaPuraLaMaXim a răspuns (pentru SRF79):

Scoate sorbul de la rezervor, ca e infundat...si nu poate sa traga motorina (la turatie numai trage motorina)

| SRF79 explică (pentru AdrenalinaPuraLaMaXim):

Am golit rezervorul de 2ori l-am suflat l-am curatat i-am pus si un filtru decantor pe care l-am verificat daca trece usor motorina prin el cate odata merge 2-3 zile de nu o recunosc dar dupa aceea intra iar in avarie si reincep problemele

| SRF79 explică (pentru AdrenalinaPuraLaMaXim):

Am golit rezervorul de 2ori l-am suflat, l-am curatat si am montat si un filtru decantor intre rezervor si filtru de motorina, pe care l-am verificat, daca trece motorina prin el si paharul decantor este curat.

| willie a răspuns:

Are filtru de particule? daca are isi face regenerare? sau i-a fost facuta vreo data? daca nu pe rampa de ingectoare sau pe pompa de injetie trebuie sa fie un regulator de presiune...se scoate se curata/sufla si ar trebui sa se sesizeze o diferenta.asteptam rasp

| SRF79 explică (pentru willie):

Are filtru de particule, dar nu stiu cum se face regenerare nr meu de tel este 0722939294 da-mi un bip si te sun eu

| Curca_Adrian_1982 a răspuns:

Salut!
Ai rezolvat ceva pana la urma? Ma confrunt si eu cu aceeasi problema, de ceva vreme. Am fost si eu cu masina la Bosch Diesel Service Ploiesti... o gramada de bani dati degeaba... Ai rezolvat problema? Cum?