Carburator in primul rand verificat, curatat si reglat. Daca tot face probleme probabil aprindere sau segmenti dar... greu de crezut, chiar nu cred ca este de la altceva in afara de carburator!
Verifica socul! din cauza incalzirii motorului se alimenteaza mai usor si atunci se ineaca. socul are 2 trepte. treapta 2 cand o pornesti la rece, tragi de 2-3 ori de demarou pana da semn ca vrea sa porneasca. dupa aia ii dai treapta 1 ca sa porneasca, dupa aia lasi motorul putin sa mearga cu socul tras cam 10 secunde nu mai mult dupa aceea ridici parghia mai sus. daca si dupa asta iti face figuri 100% e problema din alimentare, din aer mai precis. daca ai probleme cu reglajul la carburator te sfatuiesc sa mergi la o reprezentanta stihl. si tata are una si a incercat sa-i dea de cap si n-a reusit si e mecanic.
Vad ca sunt multi doctori de,,drujbe" aici. Dar nimeni,absolut nimeni nu vorbeste despre simeringuri. Bineinteles,asta e o problema mai complicata si e mai greu de inteles. Oameni buni,poti sa cureti si sa faci toate reglajele ca la carte. Daca simeringurile sunt uzate, motorul va porni extrem de greu sau deloc. Da, daca simeringurile sunt uzate, bujia se va ineca si o sa iti dea impresia ca motorul e supra alimentat sau bujia nu face scanteie. Cum poti sa schimbi simeringurile? Ei bine, pentru asta iti trebuie niste cunostinte si putin curaj. Sunt o gramada de tutoriale pe net. Puteti sa cautati pentru fiecare marca sau model cum se schimba simeringurile. Spor la mesterit!