| silviu212121 a întrebat:

Am și eu o problema la un golf 4. Am schimbat pompa benzina, după ce am schimbat-o am fost la peco cu o pătratică la benzină. Am băgat 10l, nu a urcat deloc acul după 5 km a scăzut de tot s-a aprins martorul. Am mai băgat 50 lei, nu s-a stins, nu s-a întâmplat nimic după 30 km. Băgat 100 de lei tot nimic, am mers iar cam 50 km cu becul aprins si dintr-o dată în mers s-a stins becul și încet a urcat acul aproape de full. Ce sa fie oare plutitorul și dacă da, cum îl reglez corect?

8 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Ar trebui sa nergi la un service sa-ti calibreze plutitorul. Probabil s-a miscat si a stat agatat.

| silviu212121 explică (pentru Bula):

Pai și dacă scot pompa de benzina și o bag iar nu rezolv nimic?

| Bula a răspuns (pentru silviu212121):

Rezolvi, daca pompa si plutitorul le asezi la locul lor potrivit, Pozitia plutitorului este determinanta la masurarea si indicarea corecta a nivelului.

| silviu212121 explică (pentru Bula):

Pai care e locul plutitorului potrivit?

| Bula a răspuns (pentru silviu212121):

Asta depinde de la model de masina la alta.
Trebuie sa studiezi cartea tehnica sau iti duci masina la un service autorizat de producator, care au si posibilitatea de calibrare.

| silviu212121 explică (pentru Bula):

Trebuie să plec azi cu mașina și nu găsesc mecanic duminică am un golf 4 pompa noua originala

| Bula a răspuns (pentru silviu212121):

Sorry.
Ai nevoie de un specialist sau cauta cartea.

| MarianWLF a răspuns:

Domeniul meu, eu pompe de benzina fac la munca laughing Daca plutitorul e stricat, nu il poti face tu, plutitorul e calibrat in testere speciale, daca tragi de el si il indoi risti sa il strici de tot. Ori asta e problema, ori nu a fost montat/conectat corect, cert e ca trebuie sa te intorci in service pentru schimbarea lui, o pompa defecta din fabricatie, se inlocuieste direct nu se repara.