| DeyutzuDeyutzu a întrebat:

Buna! Am o problema cu cutia de vieteze automata multitronic 8+1 la un A4 b8 an 2008, inainte cand porneam masina si o puneam in D nu pleca de pe loc trebuia sa o ajut cu acceleratia, in R mergea, iar acum merge, pleaca foarte bine DOAR CA PROBLEMA ESTE : cand schimb din D in N, smuceste foarte tare si cand sunt in D cu piciorul pe frana sta turata la 1000-1200 de ture, care ar fi problema? Va rog sa ma ajutati!

8 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

O fi nevoie de un schimb de ulei?

| DeyutzuDeyutzu explică (pentru mihai69):

Trebuie sa ii fac si acel schimb sa fie de la ulei?

| mihai69 a răspuns (pentru DeyutzuDeyutzu):

Ar putea fi una dintre cauze. Și cel mai simplu de remediat.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Stai un pic sa inteleg ceva - ai automata, schimbi DIN MERS din D in N, si te intrebi de ce se zmunceste? Pai de ce ai schimba de la D la N in mers? Chiar sunt curios. Presupun ca stii de la ce vin D si N...

| DeyutzuDeyutzu explică (pentru GabiDumitrescu):

Nu din mers, cand opresc masina

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru DeyutzuDeyutzu):

Pai opresti, o aduci la neutru, si se zmunceste? Cred ca e cazul de mecanic. O fi obosit cutia si se mai cere una-alta schimbate pe acolo...

| relian a răspuns:

Acceleratia e de la motor.Incearca cu masina in P vezi daca la fel se accelereaza. Daca si in P e la fel, atunci ai probleme la motor, la stiu si eu clapeta de acceleratie pe acolo.

Smuncitu ala, ar putea fi de la ceva selenoid, sa functioneze defectuos.
Ar fi bun sa dai baia jos de la transmisie, sa vezi ce gasesti in ea, sa vezi cum este acel fluid, sa schimbi filtru, acolo in acea baie este un filtru.
Daca fluidul ala este namol, laughing asa aduc unia masinile alea in halul ala, atunci ar putea fi infundat filtru, ce face ca acel fluid sa circule defectuos.
Daca fluiduyl ala este currat ca si nou, asa ar fi normnal sa fie, atunci problema e de la selenoid, ala ce pune masina pe neutru.

Cu informatiile ce ai dat, nu-i suficient, nu poayte cineva sa iti spuna exact ce ar fi, nici chair posibile cauze.

Fa proba cum am spus pune masina in P si vezi cum accelereaza, pune in D si tine frina, vezi sau deja stii ca accelereaza.

Primul lucru e sa desfaci baia, nu schimba doar fluidul fara sa desfaci baia, sa vezi cei acolo si sa schimbi si filtru din ea.

Daca cauza ar fi de la fluid sa fie ala murdar rau, scapi ieftin, dar trebuie sa faci mai multe schimburi sa cureti bine toata transmisia, pentru ca acel fluid metrge in toata transmisia.

Asa ca faci flush, mai mergi ceva km, mai bagi inca unu, de fiecare data szchimbi si filtru.
Asata asa sa nu ajungi pe la mecanic, ca aia or sa spuna ca trebuie sa dai transmisia jos sa o curete sa stiu si eu ce or sa spuna.

Dar asta doar dfaca acel fluid este murdar, asta ar arata ca aia ar putea fi problema.

| UserRo10 a răspuns:

Daca esti din Bucuresti cauta pe Facebook Marius Chelu. Face doar Audi si cutii de Audi. Sa nu faci prostia de a adapta cutia din tester ca o distrugi repede