| tunning23 a întrebat:

Buna, am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva cumva... am un audi a5 2010 2.0 TFSI. am schimbat un senzor pe cutia de viteza di anume un senzor captor, o problema pe care o am este urmatoarea mi se aprindea martorul de ulei cu galben, am facut schimbul de ulei cu un ulei Castrol 5w-40, a doua zi efectiv nu mai aveam deloc ulei..fiind nevoita sa adaug ulei cat sa fiu in parametrii buni pe joja.tin sa specific faptul ca am catalizatorul pe masina doar ca este doar carcasa interiorul din catalizator nu mai este a fost dat jos, am facut ieri din nou schimbul de ulei cu filtrele toate am pus un ulei cu o vascozitate ceva mai groasa un 50 din cate am inteles de la baietii de la service, am plecat cu masina iar la 20 de minute mi s-a aprins martorul de ulei de data asta in rosu spunand ca presiunea de ulei este scazuta..am bagat un aditiv in ea pentru ca asa mi s-a zis si surpriza masina nu mai pornea am ramas cu ea in mijlocul drumului, mi.a fost dat curent si apoi masina a pornit, ma ajutati va rog sa imi dati o idee ce ar putea sa aiba? ..nu mai inteleg nimic efectiv.

2 răspunsuri:
| DonMoldo a răspuns:

Mergi la un service, nu cred ca stie cineva sa iti zica fara sa ii faca cateva teste, e clar ca pierzi ulei pe undeva

| Diana4you97 a răspuns:

Este cunoscu faptul că motoarele pe benzină consumă ulei. Tu ar trebui să folosești 5w30. Nu 5W40 sau 50. Posibil să fi stricat ceva la mașină. Mai bine segmentează/repară motorul și nu mai folosi ulei mai gros decât recomandă producătorul.