Păi dă-i turație mai mare când iei piciorul de pe ambreiaj. Apasă mai hotărât pedala de accelerație, e benzinar și puterea se obține din turație. Asta dacă nu cumva când îl accelerezi pe loc nu tinde să moară deoarece atunci s-ar putea să fie de la bujii și până la amestecul care arde în motor.
Poate fi pur și simplu ambreiajul obosit sau ceva pe la alimentare / aer care îl face să nu mai aibă forță când pleci de pe loc, deci mecanicul îl găsește repede, nu pare ceva grav dacă merge bine în rest.
Și cu pedala la fund face așa
Se tureaza până în limitare, cum dai puțin drumul la ambreiaj, se aprinde check ul și dă sa moară
Daca eram ambreiaj, nu mergea bine cu spatele, corect?
Pompa este schimbata, motorașul pas cu pas la fel și cel de la clapetă l-am schimbat astăzi
Eu chiar nu înțeleg genul aceasta de oameni și întrebările lor. Pui o întrebare (unde chiar și un mecanic ți-ar cere să mergi cu mașina în service sa o vadă) și aștepți nu știu c magicieni online, dând puține informații și ulterior, când primești un răspuns, contrazicând pe toată lumea. Du domnule mașina în service. Cauze? Multiple. Eu știu ce ai acolo în curte? De la bujii la segmentare, la lipsa compresiei, alezajul cilindrilor kaput, pompa de combustibil deficitara, culbutori, supape îmbâcsite. C'mon. Fa o vizita la service. Aici nu găsești răspuns. M'enfin
Ce sa vezi
Oare de ce crezi că are piesele schimbate, de dragul de a cheltui banii
De la mecanic vin cu ea
Am întrebat, poate a mai întâmpinat și altcineva aceiași problema
Da, ce sa vezi. Poate avea i mulțime de probleme cum am enumerat mai sus etc. Mecanicul este habarnist daca ai ajuns să întrebi pe TPU. Caută un mecanic bun. Problema similara au întâmpinat multi fii liniștit, cauzalitatea însă a fost extrem de diversa. In final nu vei găsi aici nici o soluționare a problemei tale.