| iulain13 a întrebat:

stie cineva ce are carburatorul de la motocicleta mea in 2t (dellorto 28) daca nu porneste la automat (aproape o ia) insa impinsa porneste. Si problema e ca nu trage cum ar trebui, nu trece de 60 si umpic la ora ca nu are putere, si cand trag de accelerație dintr.o data moare motorul, deci pana la 1/4 din accelerație trage, si se accelerează pana la turatie mare, daca trec de acel 1/4 pur si simplu moare motorul..se inneaca nu stiu ca are ..insa cardul bujiei a de culoare maronie, nu e uda, si cu toate astea am încercat sa mai infiletez, dezfiletez surubelul de la amestecul de aer si o diferent cum l.as poziționa e la fel. Ce e de facut?

11 răspunsuri:
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Cand ai schimnat ultima data filtrul de aer? Scoate-i filtrul de aer si pune-i capacul si incearca sa vezi cum porneste? Din ce povestesti trag concluzia ca ai un amestec foarte bogat in benzina!
http://www.one-italia.com/......_articolo/
Surubul de amestec, aer+benzina este cel din stanga ingropat! Il strangi de tot si il desfaci 1, 5 ture! Surubul de relanti il mai strangi jumatate de tura si incearca o noua pornire! Bafta iulian 13! Poate imi si scrii ce-ai reusit sa faci!

| iulain13 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Filtrul de aer a fost curatat de curand (suflat cu compresorul), n.am capac la filtru ca este sport. O sa incerc sa fac o tura cu ea fara filtru, merci de sfat. Stiu care este surubelul de la amestec, mi.am mai reglat un carburator inainte de asta, daca dau drumul la surubel ar trebui sa vina mai mult aer si mai putina benzina, insa dat drumul si aproape de tot si tot la fel e. Multumesc de sfaturi, imi pare rau pentru greselile gramaticale, imi corecteaza singur telefonul automat unele cuvinte, transformandu.le. O sa va tin la curent

| iulain13 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Un prieten are un model asemanator de aprilia numAi cA are si power valve, iar a lui prinde in mers 12000 de ture iar a mea de abia vrea sa ajunga la 7000 (in treapta intai, a doua, la a treia deja imi moare daca trec de 5000) eu ca si fara power valve baie fi trebuit sa ajunga undeva aproape de 10000 de ture. Si mai am o problema ca a aparut ieri testand.o vitezometrul (care e electronic, arata direct cifra) a inceput sa oscileze ca nebunul..gen 40-155-84 de exemplu dar foarte rapid, si doar in mers, pe loc imi indica 0.

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru iulain13):

Sigur nu trage aer fals pe undeva de porneste asa greu? Controleaza tot colectorul de aer daca-i etans si daca nu cumva este fisurat, dar cu mare atentie sa nu-ti scape nimic mai controleaza si furtunasele de pe la carburator sa nu fie crapat vreunul, dar in special racordul intre carburator si cilindru! Pornirea greoaie m-a pus pe ganduri si doar din aeul fals poate sa vina! Cauta o bobina de inductie buna, buna si fa-i o proba sa vezi cum porneste, poate veni si de acolo, sa nu mai ai intensitatea necesara la scanteie! Scanteia trebuie sa fie albasruie! Nu ros-galbuie! Curata-i si carburatorul!

| iulain13 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Scânteia imi este albăstrui. Nu stiu la ce te referi prin colectorul de aer, zi.mi mai detaliat. Poate trage aer fals si printr.un furtunas de retur daca nu e conectat la rezervor?

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru iulain13):

Http://www.ebay.it/......0667044420
Acesta-i colectorul de aer pe care vine prins carburatorul! Exclus sa traga aer fals pe acolo!

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru iulain13):

Anomalia cu vitezometrul vine din CDI-ul de pornire, de acolo pleaca semnalul pentru vitezometru! Ca tot ai adus in discutie problema asta, ma gandesc si ca el sa fie vinovatul si pentru pornirea asta greoaie? Ca si vitezometrul a luat-o razna este un semn de la CDI! Ce an de fabricatie este RS-ul tau?

| iulain13 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Este din 2009, eu l.Am modificat din toamnă pana acum, arată ca un ducati monster. Eu cand am luat.o de la fostul proprietar avea CDIlimitat si eu l.Am schimbat deci pot sa fac o proba si cu cel vechi. Problema cu vitezometrul poate fi de acolo insa chestia cu pornirea nu prea cred, si cand am luat.o imi facea figuri (pornea doar daca puneam benzină în capul pistonului) si o.Am tot schimbat o grămadă de piese in sensul ca va porni, pana am umblat eu putin la reglajul carburatorului si descoperisem o smecherie cum ca trăgeam inainte de a o porni aer pe furtunasul de retur, cu capătul celalalt in carburator, si imi pornea la sfert. Si nu trebuia sa trag aer tot timpul, daca nu o porneam o vreme. La un moment dat am zis sa iau de la un prieten un carburator care zicea el ca e reglat perfect si nu mai stiu ce. După ce l.Am schimbat pe ala (adică asta care e acum pe motor si nu trage la greu) cu al meu nu a mai vrut sa pornească de loc, nici împinsă.

| blAster85 a răspuns:

Banuiesc ca ai ceva motor mai puternic mai serios avand in vedere faptul ca e 2t.din cate spui tu sa nu ai probleme cu (is niste "lamine"de carbon) montate pe admisie unde se face amestecul aer/benzina, vezi sa nu ai vreuna rupta.

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru blAster85):

BlAster85 daca supapa de admisie (muzicuta) nu mai inchide-deschide chiar nu mai porneste absolut deloc, deoarece aceasta supapa actioneaza si asupra pompei de benzina prin furtunasul montat intre colectorul de admisie si pompa de benzna prin vacumul generat de piston!

| iulain13 explică (pentru blAster85):

Motorul meu este aprilia rs 125, muzicuta a fost schimbata acum o luna si nu am facut nici 100 km banuiesc ca nu s.a rupt deja vreo lamela.