| iulain13 a întrebat:

am 14 ani si vreau sa-mi cumpar motoru' asta :
http://olx.ro/oferta/vand-derbi-aprilia-derbi-gpr-50-ID1 MiP3.html
Ce parere despre ea? Mi s-a parut cam prea ieftina in ciuda faptului ca arata atat de bine. Voi ce credeti? Si apropo, stau la tara si sunt o multime de drumuri forestiere pe care nu circula politia si mai are un prieten..tot de la 14 ani iar acum are 18, numai ca el si-a luat atunci Harly. Eu sunt incepator.ce ziceti e buna motocicleta asta pentru mine? Are 49 cc si prinde minim 100, sunt multumit, si e in 2 timpi, consuma cam 3-3.5 la 100km,.si e una dintre cele mai bune motoare in 50 cm³,asa cred eu.va rog sa ma ajutati ca nu prea ma pricep.s-o cumpar sau nu? Si mai e o problema cu transportul, cel care o vinde e din Buc iar eu sunt din Suceava. Poate sa-mi trimita prin curier, sa o testez, iar daca e stricata sa o returnez?

14 răspunsuri:
| JohnnyBi a răspuns:

Aia nu e motocicleta de drum forestier. legal, drumul forestier nu este drum public, deci te poti da cu ea fara permis, teoretic. numai ca suntem in Romania si teoria parca nu merge cu practica intotdeauna. ce e aia harly? e harley. la 18 ani ai voie sa dai de A2, subcategorie care te limiteaza la 35kW, ce harley are atat de putini cai? iti zic eu, nici unul. nu exista harley cu 46 de cai sa il poata conduce cu A2.

motocicleta nu e un tricou. are totusi peste 70 kg, ce curier iti plimba tie greutatea asta? te duci, o vezi, o testezi, ii faci compresie la motor, daca esti multumit o cumperi si o aduci pe platforma/duba.

aia nu e motocicleta de drum forestier. drumul forestier = pietre, pamant, copaci, iarba. adica NEASFALTAT si necirculat de vehicule de transport persoane. ce faci tu cu o vitezana pe asa ceva? incearca ceva cross/enduro daca tii neaparat. dar daca stai la sat si iesi pe drum public = dosar penal tie si celui care ti-a incredintat vehiculul = inchisoare pentru acela si scoala de corectie/munca in folosul comunitatii pentru tine.