Cred ca scapa vreun oring si se dezamorseaza, sau chiulasa s-a cam mancat.
La TDI-urile PD sunt foarte multe consumabile in zona chiulasei, de aia nu le recomand decat daca alternativa este mersul pe jos.
In situatia ta de pilda, nu exista verificari/diagnoze care sa indice o problema sau nu la acele oringuri. Trebuie sa scoti banu' si sa faci operatiunea, sperand ca va porni ok dupa aia.
Iar atunci cand se rezolva, bucuria tine cateva zeci de mii de kilometri, dupa care te intorci la faza initiala.
Iar oringuri nu poti pune la nesfarsit, la un punct este necesara incarcarea chiulasei si chiar inlocuirea axului cu came (alta poveste, acelasi subiect).
Motoarele CR nu au asemenea probleme.
In functie de anumite lucruri vizibile dupa pornire se pot trage concluzii!
Poate sa fie problema de aer pe circuit alimentare, pompe duze defecte, bateria descarcata ce invarte insuficient de repede, electromotor obosit, bujiile arse daca locuiesti in zone mai reci compresie motor insuficienta si multe alte probleme posibile. Partea cu indicator ulei aprins in timpul incercarii de a porni motorul nu indica un defect este specific la grup vag in special PD uri.
salbabg întreabă: