| myhayalex99 a întrebat:

Am achizitionat un Kawasaki ZZR1400 din 2010 cu vreo 80. 000km parcursi cam mult stiu dar era la pret bun. Problema e ca in seara asta am iesit cu el pe autostrada am plecat cu a treia pana la 9000 de turatii am apasat ambreajusa schimb, atunci a intrat o masina in fata mea si i-am dat drumu la 9000 de turatii fara sa mai schimb vitezele. S-a oprit motorul am apasat ambreajul din nou pentru ca tindea sa se opreasca si se clatina motorul. Acum cand ii dau la automat se aude ca si cum nu cupleasa bendixul pe ax, se invarte in gol. Va rog ajutati-ma. Precizez ca atunci cand o bag in viteza se ibarte roata cam usor in fata si in spate putin mai greu si se ause un uruit fara troncaneli sau altele. MULTUMESC

6 răspunsuri:
| BB4Eva a răspuns:

Stiu ca e scump, dar du-o la service. Niciunul de pe acest site nu e expert si ar putea sa iti dea raspunsuri gresite. In plus, nu cred ca e unul cu acelasi Kawasaki. Sper sa nu fie grav! Totusi, ar putea sa fi fost tinuta pe dreapta mult timp. O motocicleta are nevoie de mau mult timp ca sa se "acomodeze" cu noile conditii.

| myhayalex99 explică (pentru BB4Eva):

Asa e. Si cand o bag in viteza o misc lejer in fata, in spate putin mai greu. Ai vreo idee?

| myhayalex99 explică (pentru myhayalex99):

Exista vreo sansa sa fie ceva mai putin important. Ma gandesc numai la faptul ca trebuie sa ii schimb cutia sau motorul

| BB4Eva a răspuns (pentru myhayalex99):

Te-ai gândit la lanț? Ar putea fi o cauză. O fi vechi, uzat sau necurățat la timp.

| myhayalex99 explică (pentru BB4Eva):

Am gasit ce are. S-a rupt lantul de distributie. Acum cred ca s-a dus tot motorul nu?

| BB4Eva a răspuns (pentru myhayalex99):

Nu știu. Decât să îți spun vreo prostie, mai bine întrebi pe cineva care chiar lucrează în acest domeniu. Oricum motorul are nevoie de un service (păcat că nu prea se găsesc în țară)... După aia, direct la revizie cu el, că să nu întâmpini altceva pe drum! happy