| Ponce a întrebat:

Am cumparat de curand o masina sh din Romania, deja inscrisa cu itp si asigurare valabile.
As dori daca puteti sa ma lamuriti si pe mine, cu ce acte trebuie sa ajung la impozit (am primit fiscalul si instrainat pe talon), pentru a o lua in evidenta.
Si daca stiti si la drpciv. cu ce acte trebuie sa ajung. Sunt incepator, iar de pe net nu inteleg mai nimic.
Multumesc!
(Cineva care a inmatriculat recent autovehicul sigur stie)

Răspuns Câştigător
regis
| regis a răspuns:

Sfatul meu este sa mergi la o firma de intermedieri, este mult mai simplu si nu costa o avere.
Si tot ca un sfat, înscrie mașina pe unul din părinți sau chiar pe bunici, vei plati mai puțin impozit iar la RCA probabil cam o treime. Nu e complicat, mai trebuie buletinul părintelui/bunicului si un contract de vânzare cumpărare in plus, pe care ți-o face la intermedieri, chiar in lipsa persoanei.

| suntserios a răspuns (pentru regis):

Impozitul nu are absolut nicio legatura cu proprietarul masinii, se calculeaza doar dupa capacitatea motorului si localitatea in care e inmatriculat.

Si pentru inmatriculare mai ai nevoie si de persoana pe numele careia inmatriculezi

| regis a răspuns (pentru suntserios):

Impozitul are legatura si cu proprietarul masinii, pensionarii beneficiind de reduceri. In plus, intr-adevar nu am precizat, dar ma gandeam la un bunic de la tara, unde impozitele sunt semnificativ mai mici.
Persoana pe numele careia faci inmatricularea nu trebuie sa se prezinte fizic nicaieri. Cartea de identitatea este suficienta.

| suntserios a răspuns (pentru regis):

Dupa cum ziceam, nu se aplica nicio reducere la impozitul auto pentru pensionari. Te rog sa iti sustii cu un articol de lege afirmatia.

Nu poti inmatricula masina pe numele unei persoane fara o procura notriala sau fara persoana sa fie prezenta fizic

| regis a răspuns (pentru suntserios):