| yonutzBT a întrebat:

Buna ziua! Am o mica problema cu opel ul meu o astra g din 2004. azi am oprit la kaufland in pascani venind de la Iasi, cand am plecat de la kaufland am obs o pata de ulei sub masina m am uitat sub masina dar nu mi am dat seama de unde vine deoarece uleiul s a scurs pe scut iar apoi jos. Am ajuns acasa si m am uitat mai cu atentie sub masina si am obs ca alternatorul e patat cu ulei pe partea dinspre motor. Este normal? Specific ca ultimul schimb de ulei l am facut in decembrie si de atunci nu am avut probleme cu scurgerile de ulei din baie. este posibil ca acel surub sa se desfileteze? Din cate am citit ar putea fi de la pompa de vaccum. mai exact ati putea sa detaliati ce face mai exact acea pompa?

3 răspunsuri:
| e36 a răspuns:

Servofrina actioneaza prin diferenta de presiune intre doua camere. in una e presiunea atmosferica normala, in cealalata este vid (vacuum). pompa de vacuum trage aerul din aceasta camera pentru a crea vidul si diferenta de presiune.
daca pompa nu merge, o sa ai frina clasica, fara servo. Cauza poate fi de la pompă. E posibil să schimbi doar o garnitură, semering, oring etc.