| Emamari a întrebat:

Bună ziua, avem un Ford focus 1, 6 benzina și cam de o lună a început să își facă de cap, se duce acul de la apă pe roșu, câteodată câteva secunde altădată mai mult,am schimbat senzor de pe motor,am schimbat garnitura de chiulasa,am schimbat termostatul și tot aceeași problema are, a mai întâmpinat cineva așa probleme și ce ar putea să fie? Mecanicul crede că este ceva electric, ar putea fi? vă mulțumesc anticipat pentru fiecare răspuns

Răspuns Câştigător
| dolceromania a răspuns:

Scuze câți spun dar ce mecanic e acela care schimbă garnitura de chiulasa pentru ca joaca acul la apa? Trebuiea inainte un control,fierbe apa,ulei in apa,apa in ulei,daca porneste termocupla,daca senzorul este bun sant atatea modalitati de control,nu gata te pui sa schimbi garnitura de chiulasa! Cauta mufa senzorului de temperatura apa de pe motor, o scoti afara si cu o sarmulita faci o punte in mufa, acul ar trebui sa se duca la maxim pe rosu, porneste motorul si vezi daca acul fiind la maxim rosu, oxcileaza!

15 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Va dati seama ca nu se pricepe nimeni pe TPU, masina trebuie dusa in alt service la alt mecanic care sa o vada ar trebui dusa in reprezentanta Ford si doar acolo ar putea sa o repare cineva cu piese originale, din ce an este masina?

| Emamari explică (pentru CristiDinBucuresti):

2004 și are 230400 km

| Emamari explică (pentru CristiDinBucuresti):

Mă gândesc dar poate totuși cineva sa confruntat cu așa ceva și mi-ar putea da o idee

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Emamari):

Aveti dreptate, ar fi bine sa fie cineva priceput care sa stie sa o si repare poate va lasa numarul lui il sunati si vine sa o vada, dar cel mai sigur este sa sunati maine la o reprezentanta Ford din zona dv si sa vedeti cum face ti sa o duceti la ei la sediu sa o verifice.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Depinde dacă se supraîncălzește efectiv, sau doar bordul a luat-o razna.
Dacă într-adevăr se supraîncălzește, mai trebuie văzute pompa de răcire și radiatorul.
Tot mecanicul ar trebui să le verifice pe toate, dar asta ar însemna multe ore de manoperă.

| Emamari explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Pompa am schimbat acum 7000 de km, marca Ina, poate să facă figuri așa repede? Mecanismul a spus că a verificat -o, radiatorul se încălzește face circuitul poate să facă așa dacă ar fi defecte ventilatoarele de pe el?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Emamari):

Dacă e fierbinte radiatorul, iar mașina circulă doar cu viteze mici, atunci ventilatoarele nu funcționează corect.

| Emamari explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Bună, vreau să vă spun că azi am fost la mecanic, a luat termostatul jos și a pus lichidul pe direct, am făcut deja80 de km cu ea și stă acul la jumătate, nu mai urcă, zice că sigur a rămas blocat, un termostat pus săptămână trecută de la Gates, vă mulțumesc tuturor pentru timpul acordat, o zi buna

| Freya1 a răspuns:

Poate sa fie și de la partea electrica,dar in acelasi timp și chiuloasa sa fie dusa. Uneori nu e suficient sa ii schimbi garnitura, mai trebuie și rectificata.

Dacă e de la chiluloasa va baga apa în ulei sau ulei în apa, plus ca va scădea antigelul din cauza fierberii.
Ai verificat sa vezi dacă nu fierbe apa? Dacă apa e ok, nu fierbe și nici nu inbina uleiul cu ea, sau invers, poate sa fie ceva legat din electric.Iar dacă e asa și tu deja ai umblat la chiuloasa....cam nașpa.

| Emamari explică (pentru Freya1):

Nu fierbe apa, nu bagă nici ulei in apa nici invers, nici nu scade antigelul

| Freya1 a răspuns (pentru Emamari):

Trebuie sa mergi la un mecanic bun ce sa iti pună un tester auto sa ii arate ce și cum se intampla.
Ce ma mira pe mine ca e ca te costa mai mult sa umbli la chiuloasa decat sa schimbi niște ceasuri, iar un mecanic nu si-a dat seama ca probabil nu are ce cauta pe acolo.

| dolceromania a răspuns:

Da detalii mai multe, ce înseamnă se duce acul pe rosu? Fierbe apa? Sau doar acul face pe nebunul?

| Emamari explică (pentru dolceromania):

Posibil să facă acul pe nebunul, nu fierbe apa, se duce pe roșu și revine, câteodată stă o secundă câteodată mai mult, circuitul apei este ok, este presiune in furtune, am mai observat câteodată că kilometrajul dispare câteva secunde, poate să aibă ceva legătură?

| dolceromania a răspuns (pentru Emamari):

Poate fi atunci o problema electrica, nu inteleg de ce a trebuit sa schimbi garnitura de chiulasa si restul ce ai spus! poate fi ceasurile de bord sau undeva la tabloul de siguranță!

| Emamari explică (pentru dolceromania):

Așa a crezut mecanicul, este al doilea mecanic la care mergem și cred că în ritmul ăsta schimbăm toată mașina

| dolceromania a răspuns (pentru Emamari):

Scuze câți spun dar ce mecanic e acela care schimbă garnitura de chiulasa pentru ca joaca acul la apa? Trebuiea inainte un control,fierbe apa,ulei in apa,apa in ulei,daca porneste termocupla,daca senzorul este bun sant atatea modalitati de control,nu gata te pui sa schimbi garnitura de chiulasa! Cauta mufa senzorului de temperatura apa de pe motor, o scoti afara si cu o sarmulita faci o punte in mufa, acul ar trebui sa se duca la maxim pe rosu, porneste motorul si vezi daca acul fiind la maxim rosu, oxcileaza!