| Adrian_Ciuca_1992 a întrebat:

Salutare tuturor! Am un polo 1.4 benzina 2001, am observat ca nivelul de antigel era sub minim acum 3 săptămâni, am completat cu apa și astăzi am observat iar sub minim. Menționez că am făcut un drum din Romania in Anglia și după 2000 km am stat cu motorul pornit într-o parcare in Belgia și după aproximativ 30 de min temperatura urcase la 120. Am așteptat să se răcească și am pornit spre Anglia, temperatura a stat ok la 90 de grade fiind pe autostrada. Asta se întâmpla acum 3 luni, nu am fost la service dar nu am mai avut probleme. Am schimbat în august termostatul, senzorul de temperatura și antigelul. Ar putea fi garnitura de chiulasa? Și nivelul la ulei era la minim, mulțumesc!

7 răspunsuri:
| baru a răspuns:

Daca temperatura a urcat la 12o de grade, este posibil sa fie termocuplul. In timpul mersului, aerul care trece prin radiatorul de racire, raceste cat de cat antigelul din radiator plus motor. Temperatura de 90 de grade este ridicata. Nu poate sa fie garnitura de chiuloasa arsa. Daca este arsa garnitura, in vasul de expansiune se face spuma. In concluzie, se pare ca ai o problema la ventilatorul de racire!

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Apa a crescut atunci la 120, din lipsa curentului de aer. Probabil ai termocupla defecta, sau electroventilatorul, ori e intrerupt circuitul electric (siguranta, releu).
Antigel pierzi pe la un furtun sau radiator fisurat, ori slabit. Poate fi de cand a ajuns la 120 de grade, ca atunci a avut presiune mare.

| relian a răspuns:

Pune si tu masina undeva loc uscat, te uiti unde o parchezi si dupa o zi, sau stiu si eu o noapte te uiti sub ea, vezi daca e apa pe jos pe undeva. Eventual pui un carton.Asta daca nu ai scula sa faci test la radioator.Dar sigur e radiaotoru defect scapa pe undeva.

| Frank51 a răspuns:

Ce consistenta si ce culoare are antigelul?

| Adrian_Ciuca_1992 explică (pentru Frank51):

Culoare este roz, am adăugat apă.

| Frank51 a răspuns (pentru Adrian_Ciuca_1992):

Daca isi schimba consistenta sau culoarea, era posibil sa fie garnitura, dar daca zici ca nu, atunci probabil scapa pe la radiator cum a zis cineva mai sus.

| Adrian_Ciuca_1992 explică:

Acum mi s-a aprins martorul check in bord