| Gass93sv a întrebat:

Care ar fi cea mai sigura masina intre VW, Opel, Volvo si Ford?.
pana in 1000 euro neinmatriculat anii 96 incoace

Răspuns Câştigător
| RB26DETT a răspuns:

Frate, cum poti compara un volvo s80 cu un golf 4? in primul rand s80-ul este limuzina, uita-te la el, toate materialele sunt premium, pe golf vezi o bucatica de piele pe bord si poate si pe usi in rest material textil si plastic ieftin. Te rog sa intri numai intr-un golf 4 apoi te rog sa intri intr-un volvo s80 sau v40 care este cel mai 'naspa' dintre toate modelele de volvo si vei vedea ce diferenta este! sa am eu 4000 sau 5000 de euro si mi-as lua ori un s80 ori un s60, ambele sunt excelente! Ai grija la masina aia, s-ar putea sa fi avut accident, vezi ca in bord scrie ceva de airbaguriwinking poate ca proprietarul nu a mai pus airbaguri fiind foarte scumpe ori au o mica defectiune ori trebuie verificate.

29 răspunsuri:
| Eclipse a răspuns:

Cea ma sigura si la ora actuala ramane Volvo.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

La 3 lei pe kg vrei sa fie si sigura?

| RB26DETT a răspuns (pentru anonim_4396):

Da, la 3 lei pe kg sau chiar 2 lei pe kg volvo ramane cea mai sigura masina! Pe langa toate astea un volvo este mai bun decat toate celelalte 3winking o marca premium, masini fiabile, motoarele duc foarte mult, foarte solide, se aseaza foarte bine pe strada, nu conteaza cati km parcursi au, nu conteaza cat de veche este, masina va functiona foarte bine, aproape ca noua [depinde cum a fost intretinuta] rugina pe volvo foarte foarte rar indiferent de anul fabricatiei! si la pretul de 1000 de euro iti poti lua un volvo v40, la acel pret iti iei un golf 3 care pe langa v40 este o masina foarte slaba, mult prea simpla, iti iei poate o astra de prin 95 care la fel precum golf 3-ul foarte slaba, la ford iti poti lua un focus sau mai stiu eu ce dar, dar, la siguranta nimic nu depaseste pe volvowinking

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

La o masina din 96 sa zici mersi daca se mai inchid toate usile si daca mai porneste motorul. Sigure au fost candva, odata, cand erau si ele mai tinere de 10 ani si puteau lua ITP-ul fara probleme si oricum nu poti compara o masina facuta in anii 90 cu una facuta post 2007 care restepcta toate normele europene in vigoare. (Masinile mai noi sunt mai sigure pentru ca producatorii au fost obligati sa lucreze la siguranta, in anii 90 nu existau atatea sisteme de siguranta sau daca existau erau la inceput si deci relativ ineficiente. De asemenea, in anii 90 pretentiile celor care evaluau siguranta unei masini erau mai mici. Oricum siguranta masinii scade in timp, o masina cumparata acum 10 ani nu mai e la fel de sigura ca una cumparata ieri, chiar daca ar fi identica)
Si un Chevrolet Spark e mai sigur ca ce ai enumerat mai sus. Observi de cate ori am folosit cuvintele sigur si siguranta, poate asa iti intra in subconstient si realizezi si tu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru RB26DETT):

Frumoase argumente legate de golf si astra "foarte slaba". Excelent detaliat, stimabile domn, cu comparatii necesare cat sa evidentieze superioritatea unei marci fata de cealalta. Ati luat la puricat fiecare aspect si l-ati evidentiat ca atare. Cunostintele dumneavoastra ajuta la imbunatatirea acestui site la sectiunea aceasta, auto&moto.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru RB26DETT):

Daca nu ai bani de Mercedes cumpara-ti un Volvo.
Acum mai nou am auzit ca unele Volvo au motoare ale grupului PSA.Se vede treaba ca vechiul D5 a cam expirat.

| RB26DETT a răspuns (pentru anonim_4396):

Imi place ca mai exista si sarcastici printre noiwinking dar scuza-ma daca este sa compari 2 masini varza cu una buna atunci trebuie sa ai ceva probleme mentale. Adica nu vad cum ar fi mai bun/sigur/frumos/rezistent un golf sau o astra in comparatie cu un volvo, mi se pare absurd, spune-mi te rog DAR TE ROG SPUNE-MI de ce este un golf sau o astra din 95 mai bun(a) decat un [hai sa iau tot un volvo din 92] volvo 850? in primul rand, trebuie sa prinzi nu stiu ce editie pe golf sau astra sa aiba geamuri electrice dar pe 90% din volvo 850 care au iesit au iesit cu geamuri electrice, cruise control, 4 airbaguri, servo pe absolut toate modelele, sistemele de stabilitate aparute pana in perioada respectiva, pe langa designul interior si confortul, mult mai dezvoltate decat la celelalte 2 marci, deci nu poti compara standard cu premium, de asta las acele 'frumoase argumente legate de golf si astra', m-am cam obisnuit cu volvo, cu masinile adevarate, daca este sa aleg o masina mai veche de 2005 voi alege intotdeauna volvo, mi se pare o marca adevarata, un mercedes mai rezistent, mai sigur, cu motoare mai durabile si totusi mult mai ieftin, la confort pot spune ca un v40 din 97 depaseste un E class din 2000.

| ombladon a răspuns (pentru IzvorulDeIntelepciune):

"zici mersi daca se mai inchid toate usile si daca mai porneste motorul" Astea-s prostii, am cumparat un ford escort din 96 cu o suma formata din 3 cifre (euro) si in primii 2 ani nu a trebuit sa schimb nimic la ea, masina a mers perfect.Acum am de reparat putin la ea, dar la banii astia nu am pretentii.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru ombladon):

Nu toata lumea are norocul tau, eu nu l-am avut. Si cumparasem Passat, nu Ford. Un harb nenorocit si obosit in care s-au bagat bani in permanenta. L-am sfatuit sa nu joace la loterie si sa nu repete greseala asta. Tu-i zici : joaca, ca nu joci pe banii mei.

Răspuns utilizator avertizat
| ombladon a răspuns (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Conteaza cum a fost folosita masina in cei 20 de ani, una este sa mergi cu ea la piata, alta este sa cari strujeni pe camp.Si masina nu o cumperi asa, doar dupa ce o vezi in poze, mergi si te uiti la ea, chiar daca unele lucruri nu le poti verifica...

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru ombladon):

Masina o poti pune si pe tester, nu-i problema. Dar daca pui 10 masini pe tester in incercarea de a gasi una buna dai la service inca odata pretul masinii. Aici ma refer la testerele speciale, pe care nu toata lumea le are si care arata exact adevarul (ca la reprezentante). Stii cat costa o revizie la reprezentanta probabil.
Passatul il luasem de la un prieten tocmai fiindca stiam cum merge cu ea, si tot degeaba.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru Gass93sv):

Romanii se leaga de tabla la Logan in special fiindca de altceva chiar n-au cum sa se lege (poate doar de plasticele de prin interior care sunt si ele tot low-cost fiindca aici vorbim de o masina low-cost). Sunt loganuri pe taxi care au sarit de 500.000 km si merg de rup (atat Diesel cat si benzina)
Rugina intra in caroserie doar daca o lasi si scuza-ma, nu-mi spune ca exista masini vechi de 20 de ani care n-au vazut la viata lor pata de rugina, ca-s toate extra polishate si carpite. Fieru e fier da-l reaq, nu-i niciuna poleita cu haur. Am vazut BMW-uri din 2004 de-ti venea sa plangi.
Zvonurile astea despre Dacia sunt izvorate din frustrarile unor tarani saraci care n-au avut niciodata in viata lor bani de o masina noua si care au umblat doar cu rable aduse din Germania (cu kilometrajul dat in spate), ca erau mai ieftine. Nici o masina adusa din Germania care este mai veche de 5 ani nu are cum sa aiba mai putin de 200.000 km in bord. Nemtii merg mult peste 50.000 km pe an cu masina, unii fac si 100.000 km sau chiar mai mult.
Eu am mers cu foarte multe masini la viata mea, masini foarte vechi (din anii 70'-80') masini vechi (din anii 90') masini mai moderne (peste anii 2000') si masini noi. Am mers inclusiv cu Mercedesuri, Audiuri, Chryslere si cu Passaturi (mai multe, nu doar un singur model) dar si cu Fiaturi, Opeluri, Dacii, Matizuri, etc. Avand in vedere cele sus mentionate am pretentia ca pot sa-mi formez o opinie pertinenta despre o marca.
Concluzia: cine crede ca o masina din anii 90' este superioara unui Logan din 2004 se inseala drastic
Cine crede ca o masina sh mai veche de 10 ani este superioara unui Logan nou, nici macar nu merita efortul sa-i explic ceva.
Mie Loganul nu mi-a dat niciodata impresii de nesiguranta sau instabilitate deci mai conteaza si soferul. Aia care zic ca Loganul e o masina instabila sunt probabil femei care n-au ncio treaba cu volanul.

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru Gass93sv):

''Cine da 8 000 de euro pe un logan cand cu 6 000 poti cumpara un chrysler 300c motor de 3 000 echipat full din 2005''

O astfel de masina este probabil un cazan alergat 700.000 km si ulterior kilometrajul dat in spate pe la 200 si ceva de mii, iei teapa vietii cred.
Legat de Mercedes, nu sunt sub nicio forma de acord sa-ti iei mercedes sh. O astfel de masina trebuie sa se nasca si sa moara la un singur proprietar, exact ca o femeie de clasa. Mercedesul este mai mult decat o masina, iti ofera prestigiu. Ori sa cumperi un Mertan SH pentru prestigiu e dovada de prostie, ala numai prestigiu nu mai e (e ca si cum ai cumpara sosetele folosite ale lu Patriciu, ti le-ai pune in picioare si ti-ai lua aere de om de afaceri de succes.) Mai pe romaneste metoda se numeste ''how to be a cheep cocalar''. Sunt curios unde ai gasit tu Mercedes din 2012 cu 7000 de euro, poate clasa A sau poate de la dauna totala...
Si eu prefer chrysler-ul, dar sa fie nouwinking Apropo, chryslerul nu e al nemtilor, e al americanilor. Dar daca stau sa ma gandesc cat costa impozitul anual pe un motor de 3000 cmc si cam cat consuma in Bucuresti (probabil in jur de 17 l/100 km) prefer sa ma limitez la un Diesel de 1.5-1.6 cmc. Noi nu avem drumuri in Romania pentru Chryslere si BMW-uri si nici bani sa schimba in permanenta amortizoare, capete de bara, suporti, bucse, scut s.a.m.d. Piesele masinilor premium costa enorm.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

''Eu prefer sa merg cu opelu meu din 94 e muult mai sigur decat o dacie noua''

Asta-i cea mai mare tampenie pe care am auzit-o ever. Ti-am zis, si un Chevrolet Spark e mai sigur ca o masina din 94 (cu exceptia a cateva modele premium). Siguranta nu inseamna tabla... Siguranta inseamna ABS, ESP, TC, aerodinamism, grosimea pneurilor, s.a.m.d. Poti sa ai masina din titaniu, daca te rastorni cu ea la o viteza mai mare tot mori. Si te poti rasturna cu masina si fara sa fii tu de vina.

P.S: O Dacia noua poate sa fie si un Duster 4x4. Masinile noi (post 2012) au ABS, ESP si 6 Air-baguri incorportate (producatorii sunt obligati prin lege). O masina din 94 nici nu stiu daca are ABS, ESP oricum e inventie recenta...

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru RB26DETT):

Adica vrei sa spui ca volvo-urile vechi erau mai rezistente si ca un mercedes W123? (cobra, poate iti suna mai cunoscut). Daca da. te cam inseli nenica.

Răspuns utilizator avertizat
| Eclipse a răspuns (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Faza cu Mercedes nu este chiar asa, sunt masini bune, sincer daca nu ar fi fost toate prostiile astea de taxe bagate doar sa scoata bani de la oameni, mi-as fi luat un Mercedes W123 si nu as fi cumparat-o pentru ca vai, e "lux" nu, as fi cumparat-o fiindca motoarele lor sunt cele mai reusite si la fiabilitate sunt de nota 10. Ce e drept ca orice masina din categoria sa trebuie sa ii dai mai multa atentie. Si faza cu "cocalar" din pacate e ceva tipic romanesc... Mercedes, Audi Bmw etc. au facut masini pentru oameni normali. dar din pacate in tara asta majoritatea care au pus mana pe un Bmw, Mercedes etc au reusit sa faca marca "cocalarilor"...

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru Eclipse):

Mercedes e Mercedes, nu se compara cu BMW sau Audi. oricine isi doreste sa aiba asa ceva si e si normal.

| Eclipse a răspuns (pentru anonim_4396):

Sincer Mercedes W123 si Volvo-urile vechi sunt cam la fel de rezistente.