| madamanu a întrebat:

Ce motocicleta imi recomandati sa imi cumpar, avand in vedere ca sunt incepator? (am mai condus un CBR 125 cmc - dar doar ocazional). Aici ma refer la un permis full A.

Răspuns Câştigător
Stefan
| Stefan a răspuns:

Daca stapanesti bine ghidonul îti recomand un DUCATI 99S sau un HONDACBR600F, sunt motociclete cu demaraje rapide cu cauciucuri late care au o mare aderenta la sol.

4 răspunsuri:
| covexrobu a răspuns:

Depinde de varsta ta si de experienta pe care o ai. Eu as prefera un Ducati Monster din 97-98. Si un Kawasaki ninja este foarte bun. Dar eu personal as prefera prima varianta.

| natupeu22 a răspuns:

Ramai la honda aia a ta vreo 3 - 6 luni
apoi. dupa ce capeti experienta avanseaza ...600... apoi mai stai ceva si cu 600 asta ...si dupa... ori ramai la 600 ori treci la >600. bafta; x asfalt uscat... stiu d-astea... am mers cu un r1 2009... acu 1 luna cam asa... posesor de r6
demaraj bun... daca esti "maniac" nu schimbi treapta in oras... nu ai nevoie - treapta1 viteza> 100kmh

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Vai vai deci voi cei care ati dat sfaturi aici cred ca nu aveti minte. cum puteti sa recomandati ducatii 995 monster si alte prostii fretilor baiatul a spus ca este incepator ce nu intelegeti? prietene daca vrei un moto de incepator poti prea bine sa alegi ceva de 400cc sau chiar o hondita ceva f3 f2 sunt motorete care iarta sunt motorete care sunt mai slabute si mai ales ca sunt moto pe care poti sa invati ceva si chiar sa si traesti asa ca nu mai asculta de toti pustani disperati de viteza mai intai poti sa incepi prin a intreba in motociclist mai batran si cu mai multa experienta

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: