| znstr a întrebat:

Ce parere aveti despre Ford KA?

Răspuns Câştigător
| Stefanu a răspuns:

Pararea mea este ca e o masina simpatica, cu consum si taxe mici, usor de intretinut-ideal pentru oras/tineri/elevi dar nu pentru o familie.

funda?

| znstr explică (pentru Stefanu):

Daca vrei tu neaparat funda, ti-o dau. Pai tocmai, inca sunt eleva, tanara, si stau la oras, deci chiar daca nu e tocmai cea mai superba masina, zic ca pentru inceput e buna. merci de opiniihappy

36 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Un dezastru.

| znstr explică (pentru mgtow):

Argumentezi si de ce :p?

| mgtow a răspuns (pentru znstr):

Un design urat, nu mi se pare o masina de rand dar depinde si la ce model te referi, daca e ala vechi logic ca arata ca un gandac dar cel nou e cat de cat bun la o tinerica cu putina experienta la sofat.

| znstr explică (pentru mgtow):

M-am uitat la ambele modele, intr-adevar modelul nou e ceva mai interesant, dar nu am gasit un pret pe nicaieri. Ai idee?

| mgtow a răspuns (pentru znstr):

Cauta pe google maps un showroom care vinde masini noi la un pret mai bun si alegi, apoi vezi siteul lor si acolo faci comparatie de preturi.

| znstr explică (pentru mgtow):

Am gasit, eu m-am gandit la o masina mai micuta si ieftina, pana in 3, 000e, din cate am vazut noul Ford KA e ceva mai scump.

| mgtow a răspuns (pentru znstr):

E masina noua si are pret mai ridicat, doar daca are putini km. ai noroc sa o gasesti la pretul ala.

| olixandru a răspuns:

Vezi aici date tehnice despre masina si fa-ti o impresie singura http://www.vipercar.com/....../index.php daca te gandesti la ford ca cel vechi este foarte urata, eu iti recomand un vw lupo

| IF88MDL a răspuns:

Parerea mea este ca e frumos ford K cel vechi dar doar varianta decapotabila! in legatura cu consumul, avea o prietena ford K (nu varianta decapotabila) si zicea ca are un consum de 10% in oras (Buc) ceea ce mi se pare cam mult pentru un motor asa micut de doar 1.3 cmc

| znstr explică (pentru IF88MDL):