| znstr a întrebat:

Ce parere aveti despre Ford KA?

Răspuns Câştigător
| Stefanu a răspuns:

Pararea mea este ca e o masina simpatica, cu consum si taxe mici, usor de intretinut-ideal pentru oras/tineri/elevi dar nu pentru o familie.

funda?

| znstr explică (pentru Stefanu):

Daca vrei tu neaparat funda, ti-o dau. Pai tocmai, inca sunt eleva, tanara, si stau la oras, deci chiar daca nu e tocmai cea mai superba masina, zic ca pentru inceput e buna. merci de opiniihappy

36 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Un dezastru.

| znstr explică (pentru mgtow):

Argumentezi si de ce :p?

| mgtow a răspuns (pentru znstr):

Un design urat, nu mi se pare o masina de rand dar depinde si la ce model te referi, daca e ala vechi logic ca arata ca un gandac dar cel nou e cat de cat bun la o tinerica cu putina experienta la sofat.

| znstr explică (pentru mgtow):

M-am uitat la ambele modele, intr-adevar modelul nou e ceva mai interesant, dar nu am gasit un pret pe nicaieri. Ai idee?

| mgtow a răspuns (pentru znstr):

Cauta pe google maps un showroom care vinde masini noi la un pret mai bun si alegi, apoi vezi siteul lor si acolo faci comparatie de preturi.

| znstr explică (pentru mgtow):

Am gasit, eu m-am gandit la o masina mai micuta si ieftina, pana in 3, 000e, din cate am vazut noul Ford KA e ceva mai scump.

| mgtow a răspuns (pentru znstr):

E masina noua si are pret mai ridicat, doar daca are putini km. ai noroc sa o gasesti la pretul ala.

| olixandru a răspuns:

Vezi aici date tehnice despre masina si fa-ti o impresie singura http://www.vipercar.com/....../index.php daca te gandesti la ford ca cel vechi este foarte urata, eu iti recomand un vw lupo

| IF88MDL a răspuns:

Parerea mea este ca e frumos ford K cel vechi dar doar varianta decapotabila! in legatura cu consumul, avea o prietena ford K (nu varianta decapotabila) si zicea ca are un consum de 10% in oras (Buc) ceea ce mi se pare cam mult pentru un motor asa micut de doar 1.3 cmc

| znstr explică (pentru IF88MDL):

Merci de informatii, am sa tin cont happy ti-am dat vot.

| iKronstadt a răspuns:

Urâtă cu draci, dar se comportă excelent pe șosea. Să nu uităm că a făcut furori în campionatele de raliuwinking
Am un Ford Fiesta, construit pe același tip de șasiu (la fel este și Mazda1), și nu m-a dezamăgit până acum. Nu este o mașină de fițe, dar nu te lasă la greu. Consum mic și ținută excelentă la drum.

| znstr explică (pentru iKronstadt):

M-am gandit ca pentru inceput, dupa ce voi lua carnetul, un Ford ca ala ar fi potrivit. Nu vreau o masina scumpa, mare si cu 5 mii de viteze.

| iKronstadt a răspuns (pentru znstr):

Păi, și eu am avut Fordulețul meu mic la început, și nu m-am mai lăsat de el. Dacă mai este și întreținută bine, totul este OKwinking Cine vrea racing, să-și cumpere mașini de la 300 CP în sus. Eu mă simt bine în "bestia" mea (are botul urât cu draci!), atâta timp cât își face treaba happy

| znstr explică (pentru iKronstadt):

Merci de sfaturi si opinii. happy Am sa tin cont in anii ce urmeaza, poate ma pricopsesc cu o masinuta.

| iKronstadt a răspuns (pentru znstr):

Sfat!
Nu cumpăra mașina, fără să o supui la teste! Spune-i vânzătorului așa: băi nene, îți cumpăr mașina dacă facem teste pe ea în service ales de mine. Dacă testele ies bine, le plătesc eu. Dacă testele ies prost, le plătești și rămâi cu mașina.
Asta, că să n-ai surprize după achizițiewinking Dacă nu vrea, înseamnă că vrea să te tragă în piept!
P.P. Testele nu costă mult, dar vei fi sigură că nu cumperi vreo "barcă"winking

| znstr explică (pentru iKronstadt):

Chiar mi-e de folos ce ai spus tu mai sus. Acum ramane sa ajung la varsta aia cand pot sa merg pe sosea, si sa imi cumpar si masinuta. Merci again!

| theeminemshow a răspuns:

O masina care incape in bucatarie.laughing

| DoctorStieTot a răspuns:

Eu am un ford Ca.
1. E mica si o parchezi ft usor
2. consum ft mic- 5-6 in oras (in Buc)
3. piese ieftine
4.are doar PATRU locuri sad
ce te mai intereseaza?

| znstr explică (pentru DoctorStieTot):

Iti multumesc de informatii, anul asta vreau sa iau permisul si ma gandeam ca modelul asta de Ford m-ar aranja bine pentru o incepatoare big grin

| EdyEdysor a răspuns:

Ford KA este o masina eleganta, frumoasa si de bun gust, prinde pana la 300 de km pe ora

| znstr explică (pentru EdyEdysor):

In vreo 2 ani visez sa iau carnetul si m-am gandit la un Ford KA pentru inceput, mai ales ca sunt fata si nu o s-o iau pe viteza exgaerata din prima. Ma gandeam ca poate a mers cineva cu asa ceva si poate sa-mi dea niste informatii.

| Razvanel93 a răspuns (pentru znstr):

Edy nu stie ce vorbesti cu siguranta nu are un KA. Ca-ul nu e masina de viteza...motor de 1.3. Eu posed un Ca iar pentru incepatori e EXCELENTA. Micuta, draguta, simpatica, dar consuma cam mult. Mai multe detalii aici: www.fordka.ro. Eu sunt multumit de masinuta.

| znstr explică (pentru Razvanel93):

Merci de opinie, eu pentru incepatori ma gandeam sa o iau. Mi se pare suficienta pentru o incepatoare ca mine in vreo 2 ani. Sper sa reusesc sa o si cumpar; tu cam cu cat ai luat-o?

| Razvanel93 a răspuns (pentru znstr):

E din 2001 122000 km AC geamuri manuale, inchidearea nu e centralizata plus cauciucuri de iarna a fost 1300 euro... taxa de poluare a fost cam 1000 de lei din care mi-am recurepat aprox 200 lei pentru ca am facut o plangere happy

| znstr explică (pentru Razvanel93):

Mi se pare destul de ieftina, cel putin pentru facilitatile care le are si pentru ce o s-o folosesc eu.

| Razvanel93 a răspuns (pentru znstr):

Siiigur! Sigur dezavantaj e consumul...a mea mananca destul de mult sad dar in rest e foarte buuuna nu ma plang deloc de ea, asa de bine merge si la drum lung....am mers cel mai mult 220 km cu inca trei baieti in masina destul de plinuti si m-a uimit ca mergea destul de bine happy

| znstr explică (pentru Razvanel93):

Eu oricum o iau pentru mersul de acasa la scoala, eventual la 50km de Bucuresti, nu mai mult, ca nu am unde deocamdata. Merci de informatii!

| Razvanel93 a răspuns (pentru znstr):

Si eu in majoritatea timpului o folosesc doar prin Cluj happy E si foarte draguta...o sa te claxoneze baietiilaughing Si eu patesc pana ajung in dreptul meu si vad ca un baiat conducelaughing. Locuri de parcare aproape unde vrei gasesti! Daca iti cumperi, sa ma anunti sa-mi spui ce parere ai happy. Apropo...se conduce foarte usor ca si eu mi-am luat sa ma obisnuiesc cu condusul big grin

| znstr explică (pentru Razvanel93):

Eu mai am ceva timp pana la carnet, dar o sa-ti spun cand va veni momentul mult asteptat, ce parere am de eahee hee. Ma claxonau baietii si fara masina, dar dupa ce-mi iau, imi gasesc barbat in trafic, asta-i clar! laughing

| Razvanel93 a răspuns (pentru znstr):

No bine...Mult succes!

| znstr explică (pentru Razvanel93):

Merci! happy

| Razvanel93 a răspuns (pentru znstr):

Cu mare placere, znstr! tongue

| killeveryone a răspuns:

Seamana cu Tico, nu mi se pare o masina prea stabila

| Teo199 a răspuns:

Urata,de prost gust, consuma mult si daca o vezi pe strada te intrebi cine o facut-o.

| IvascuCostel a răspuns:

Ford Ca 2012, o mașină cu consum mic, preț mic întreținere, stabilitate bună, bună pentru deplasări scurte și lungi, etc?

Întrebări similare