| Bia_6294 a întrebat:

Ce parere aveti despre fumatul la volan? Dar de vorbitul la telefon?

Răspuns Câştigător
regis
| regis a răspuns:

Fumatul la volan dauneaza grav sanatatii tale si a pasagerilor din masina, iar mirosul de fum va face masina neatragatoare. In plus exista si riscul de a arde tapiteria.
Vorbitul la telefon iti poate distrage intr-adevar atentia, insa parerea mea este ca se cam exagereaza pe aceasta tema. Nu vad cu ce e mai periculos vorbitul la telefon decat schimbatul CD-ului sau cautarea unui obiect cazut prin masina in timpul mersului, pentru care nu te amendeaza nimeni.
@marijuana si bacemi - si fumatul iti tine mana ocupata, iar statisticile nu tin probabil cont de faptul ca sunt mult mai multi oameni care vorbesc la telefon in masina decat cei care fumeaza in timp ce conduc. Statisticile nu sunt intotdeauna relevante, de exemplu sunt convins ca se produc mai multe accidente in treapta a V-a de viteza decat in treapta a II-a, totusi nu se va interzice niciodata rularea in treapta a V-a.

5 răspunsuri:
Stefan
| Stefan a răspuns:

Personal consider o nesimtire sa fumezi la volan sau sa vorbesti la telefon. Situatie in care autovehicolul e condus cu o singura mana. Încercati sa atentionati pe cineva care face acest lucru cat e la volan si va veti minuna cate felicitari veti primi.

| Bacemi a răspuns:

Nu sunt de acord. Cand conduci esti atent la trafic. Pana si o conversatie cu un pasager mai poate distrage atentia uneori. Mai ales vorbitul la telefon sau fumatul cand folosesti doar o mana. Eu spun ca e periculos si ar fi mai bine daca am respecta viata si nu am mai lua-o in ras.

| marijuana_1856 a răspuns:

Fumatul e oke dar vorbitul la tel s-a dovedit a fi mai grav ca alcoolul... o statistica mai multe accidente se produc cand vorbesti la volan. bafta!

| Sofer a răspuns: