| jumpno a întrebat:

Dati-mi niste linkuri cu site-uri cu volswagene golf-uri (tunate si grozave) cu pretul pana in 4.000 euro... funda la cele mai bazate si mai multe masini **nu uitati pana in 4.000 euro**

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

De ce ai cumpara o masina gata tunata, care e facuta dupa gustul altuia, si probabil alergata la greu?
In plus, tuningul este foarte scump, in 4000e nu cumperi Golf 4 + tuning.
Proiectele reusite ajung de cele mai multe ori sa fie dezmembrate cand proprietarul decide sa renunte la ea, pentru ca asa isi poate recupera investitia mai usor: vinde piesele scumpe altor pasionati de tuning, si masina ori o readuce la starea de fabrica, ori o dezmembreaza si pe ea.
De fapt, la 4000e ai sanse mari sa gasesti un Golf 3 tunat, inmatriculat si cu taxa achitata, insa alea-s niste tomberoane, doar aspectul e de ele.

3 răspunsuri:
| Florian20405 a răspuns:

Tunate si grozave pana la 4000E GOLF nu vei gasi, poate doar niste coji, care pe partea mecanica sunt praf.
O masina tunata bine si sa fie si buna are pretul minim 3600-3700E :)
http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C33056867.html
Pe capitolu` performante este stock!
Bafta! (una buna G4 e la 4800 E tunata)

| RB26DETT a răspuns (pentru Florian20405):

Sa-mi trag doua, cu 2000 de euro imi iau un volvo v40 din 96-2000 cu motor T4 4 pistoane in linie de 2 litri turbo pe benzina cu 200 de cai decat dita mai motorul cu tot atatia cai putere, mai este si V6, platesti la ala taxe de te usuca mai ales ca are si tuning si alte alea oh go on 4x4? ar fi bine sa-l intrebi daca el a modificat-o sa fie cu tractiune integrala, am vazut audi a4 cu V6 ce aveau tractiune fata oh go on

| Florian20405 a răspuns (pentru RB26DETT):

Mie imi plac VW-urile dar tu sa mor eu fara suparare, esti obsedat de volvo.De ce mi-as lua o rabla euro 2 sau euro3 din 96? Bine am zis si eu asa, rabla ca practic nu e, dar comparabil cu un 2002-2004 este.
De ce sa nu-mi iau un Golf 4 coupe(cu toate ca nu-mi place) care are motor pana in 2000 cm3, taxe mici (impozit), care este turbo, care este si tractiune integrala (cei drept nu la toate)-4motion si care la un tuning adevarat il poti urca in 400 de cai?
Sincer asta e visul meu, dar mnah stii cum se zice pasarea malai viseaza.
1.8T stock si acum vorbesc de cea mai slaba putere de la 1.8 de la vw, cel de 150 de cai, am mers cu a unui prieten 240 in blana stock omule, si tragea pana in 210 de rupea. Daca am sta sa vorbim de cel de 224 cp nu cred ca mai are rost.Pentru 1.8 e o putere mare, alti producatori nici la 2000 cm3 nu au scos de de 224 cp.
Bafta man! big grin