| RaidAlRomani a întrebat:

`E adevărat că mașinile japoneze sunt mai fiabile decât europene?
E mai fiabilă o Toyota de 20 de ani decât un VW de 20 de ani?

7 răspunsuri:
| Frank51 a răspuns:

Sunt cel putin la fel de fiabile, general vorbind.

| Tomicox99 a răspuns:

Japonezele pe benzina sunt in general mai fiabile decat cele nemtesti pe benzina. Dar pe diesel e invers, cel putin la cele vechi

| Annastassia a răspuns:

Da, toyota este recunoscuta in lume, ca fiind "unbreakable"
Sunt masini solide facute de perfectionistii asiatici.

Pe de alta parte, dintre cele europene, VOLVO detine topul.

Răspuns utilizator avertizat
| mgtow a răspuns:

Asa e, japonezii inca fac calitate buna la masini si nu se compara cu astea europene, europa la standarde bune e renault se respecta din fericire sau volvo - saab si ei sant apreciati. Restul cu surprize. Hyundai regim taxi in Romania 600. 000km nici o piesa cazuta, toyota (in america) 300. 000km nici o problema - alt toyota in RO 300. 000km tras prin gropi etc nici o problema. https://www.youtube.com/watch?v=ivKmVcYoxuU&t=72s masina sport facuta in japonia si cea mai ieftina dintre toate chiar daca o cumperi nou nouta

| AlphaAttitude a răspuns:

Da, sunt ceva mai bune.
Dar tine cont si ca cei de la Toyota nu au dat liceenta altor producatori de piese. Deci daca ti se strica o piesa, vei fi nevoit sa comanzi o piesa originala sau din dezmembrari.
Poate, si asta e una din cauzele pentru care ar fi mai fiabilie, deoarece se monteaza doar piese originale.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cand spui Toyota, eu ma urc direct in Land Cruiser din 2000.
Iar cand spui VW, ma gandesc la cate praguri si hayoane de Golf 4 am carpit, si cat de conserve cu beculete sunt alea.
E greu sa compari o masina cu un faiton, Toyota e... Altceva. Nu acopera prea multe clase comune cu VW, si nu sunt la fel de des intalnite ca VW, ca sa ne dam seama care si cum se strica.
Golf 4 clar se strica, si nici macar nu e bine conceput. Despre Toyota ce sa zic, singura pe care am sudat-o, era a unui padurar care nu a vazut un TAF (nu era beat, ce-ai?), si a intrat in lama lui putin, pana a taiat usa pe o portiune de 30cm. Rugina pe alea nu am vazut, pe cand VW... Oho! Si nu am urcat in suficiente Toyote incat sa vorbesc despre problemele lor tehnice, la Golf si Passat de acum 20 de ani pot sa-ti spun ca au becuri aprinse aproape toate. Dotarile lor functionau pana ieseau din garantie, probabil. Geamurile mai cad in portiere, etc. Chestii din astea minore, ca la orice masina "buna".