In principiu nu daca in el exista ulei asa cum ar trebui sa fie in orice compresor care a functionat corect o vreme.
Trebuie sa verifici presiunea in circuit sa vezi ce ai acolo si de asemenea sa verifici cu ap diagnosticare electrovalva si tot ce tine de partea electronica din sistem racire.
Posibil electrovalva defecta -testata cu diagnoza
Posibil uscatorul blocat infundat
Posibil insuficient freon
Prea mult freon
Si alte posibilitati din care cel mai grav -scump ...compresorul incapabil de prod presiune.
Chiar si asa, trebuie sa poneasca ventilatorul de racire motor, imediat dupa pornire motor la rece, 1-2 minute maxim dupa start+ clima on.
Cred ca nu baga rece din sistem clima deloc daca ambele sunt calde-fierbinti.
Una trebuie sa fie rece gheata alta fierbinte.
Chestia asta poate defecta compresorul dacă sunt ambele calde?
Dacă vorbești de conductele de sus de pe unde se alimentează cu freon nu, trebuie să fie cel puțin una rece.
vladlove123 întreabă: