|

Recent am achiziționat de la o doamnă un Golf 5 2005, motor 2.0 TDI 140 CP. Singurele probleme ale mașinii din spusele doamnei au fost acelea că aceasta a lovit ușa din spate, stânga și tapițeria de la plafon era lăsată în jos (doar materialul textil).

De fiecare dată când închideam mașina, la un anumit timp după închidere, fie câteva minute, fie câteva ore, începeau avariile de la mașină. I-am îndreptat ușa apoi am fost cu ea la tester, mi s-a spus că problema era de la broasca ușii lovite și broasca de la portbagaj. Le-am schimbat pe acestea cu unele originale cumpărate noi, apoi am fost din nou la tester să-mi șteargă erorile, însă când am ajuns acasă, toată noaptea a fost okay, până astăzi de dimineață când m-am plimbat puțin, am parcat mașina, am închis-o și din nefericire au început din nou avariile. Cum aș putea eu să dezactivez alarma sau sa rezolv problema? Nu îmi spuneți să mă duc la reprezentanță, deoarece acolo îmi cer între 360-400 lei pe oră pentru a detecta problema. Dacă nu o rezolvă într-o oră, îmi cer alți bani și tot așa. Mulțumesc!

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Poate a fost furată si cei de la care ai cumpărat o te au mintit, sau ai cumpărat o direct de la batrîna aceea, eu nu cred.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai putea sa le lasi cate un report celor care isi lasa parerile pe aici, fara nici o legatura cu subiectul.
La modelul tau de guno... pardon, Volkswagen, se intampla treaba asta din cauza senzorilor de usa/capota deschisa. Majoritatea cu care am avut eu de-a face, aveau simptomul asta din cauza inchizatorii de la capota, care se trezea in miez de noapte, si avea impresia ca e deschisa. De obicei se rezolva pentru cateva luni, cu spray de contact pe mufe, si spray de lubrifiere (ulei) pe broasca.
In timpul mersului se aprinde becul de usa deschisa, sau apare in bord ca ai ceva deschis?
PS: problema asta am vazut-o la masini... pardon, la VW-uri (nu masini) cu mai putin de 100. 000km (primul proprietar), deci colegii fura curent.
Asta se rezolva usor, mai naspa e cand incep sa rugineasca toate aripile anual, se uzeaza pompa de ulei, pica brusc turbina, se duc injectoarele pe rand, se mai rup bujiile in bloc... Nu o sa te plictisesti, cu gunoaiele VW.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru NoTurbinaNoGood):

în mers nu apare în bord nimic legat ca e o ușă deschisa sau ceva. e o prostie ceea ce e nașpa. ajung noaptea sa scot borna mașinii sa nu mai fie avarile și sa nu consume bateria degeaba.
Am fost la toți mecanici și toți cu sisteme alarme nimeni nu știe cica sa ma duc la reprezentanta Am ajuns acolo și aveau niște preturi de te rupea.
Am scos și senzorul din plafon ma gândeam ca poate am o musca ceva pe dracu, am trântit ușile le am închis, la câteva minute ore tot începe dar sa vezi ce alarma data dracu. dacă e închisă și ii dai 2 spițe în roată nu pornește alarma, pornește doar când vrea și de ce vrea ea. dar dacă e lovita nu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Masina plimbata de o batrinica pana la piata si inapoi timp de 12 ani in Germania, cu doar 100.000 la bord, nu? Mai bine ia si verifica VIN-ul ca sa vezi ce ai cumparat de fapt. Presimt ca a fost busita bine de tot si reparata pe brinci...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Du -te la un tinichigiu nu la mecanic.
Te rezolva cu bani putini.
Au experienta mai multa cu probleme de genul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează