| nelyjoly a întrebat:

Am cumparat recent un Opel Astra 1.7 DTI din 2000 adus din afara dar are o problema, cand trage de rupe pamantul cand devine puturos.Trebuie sa mergi cu el turat in 3000 de ture ca sa mearga. Am schimbat toate filtrele dar nimic.In bord nu ma avertizeaza ca ar fi vreo problema. Cineva mi-a spus ca ar fi debimetrul de aer de vina.Stie cineva daca se curata cu ceva anume (alcool, spray e. t. c.) sau trebuie neaparat schimbat?

Răspuns Câştigător
regis
| regis a răspuns:

Pentru problema ta si pentru altele viitoare viziteaza www.clubopel.com

8 răspunsuri:
| covexrobu a răspuns:

Pai s-ar putea sa ai injectoarele murdare. Trebuie sa le duci la un service sa ti le curete de calamina depusa. Cum ti s-a mai spus s-ar putea sa ai probleme la compresie. Cati km are masina la bord? S-ar putea sa trebuiasca sa schimbi set motorul. Cel mai bine du-te cu masina la un service bun si spune-le lor ce problema aia cu siguranta te vor ajuta.

| sorin a răspuns:

Vezi sa nu fie probleme de la injector, sa iti cada vreunul.

| VladDu a răspuns:

Mergi la un servis sa-ti puna testeru si i-ti zic ei ce are.

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cind e rece merge mai bine si cind se incalzeste devine puturos.Pai motorul cade si asta e sigur din cauza ca daca era reglajul de aer mergea din prima nasol.In momentul cind e rece piesele sint toate mai strinse deci compresia e mai buna.Cind se incalzeste se cam dilata si nefiind uniforme, ma refer la pistoane, scapa compresie.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Schimbat

| nelyjoly explică:

Puturos e si la rece nare importanta temperatura, nu scoate fum pe la capacul de alimentare cu ulei, daca scot mufa de la debimetrul de aer dintr-o data prinde viata motorul, care poate fi cauza?

| giana1101 a răspuns:

Cumpara un manual de reparatie de pe www.repairmanualspdf.com