| MariusDogaru a întrebat:

Salut, am o intrebare
De ex am o masina de 100 CP si 220 km pe bord ce trebuie sa schimb la motor pentru a marit si viteza maxima si caii putere? Turbina? Dau funda

Răspuns Câştigător
| OldSoul a răspuns:

Trebuie sa schimbi cam multe pentru a atinge aceea viteza.
Turbina, injectoare, filtru de aer, evacuare, intercooler, sa remapezi, ecu-ul.

13 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca ai spune si ce masina, cu ce motor ai, macar ai primi raspunsuri mai utile, chiar daca oricum, nu vei face nimic.
Ca sa maresti puterea si viteza maxima, cel mai bine e sa iei alt motor puternic, pe care sa-l pui doar pentru alergat.

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru MariusDogaru):

Pai un motor sportiv, nu la fel.
Pe Golf 4 poti pune 1.8T de Audi/Golf GTI. Bineinteles, iti trebuie cutie, planetare si o parte din instalatia electrica.
Desi, eu te-as sfatui sa schimbi si masina, nu doar motorul. Golfurile sunt niste carute fiabile, nu se comporta ok pe sosea, ca sa le conduci sportiv.

| TrăieşteClipa a răspuns:

Viteza maxima in bord nu spune nimic.
Cu 100 de cai abia daca atingi 170 (reali) daca te ajuta putin si vantul.

| MariusF23 a răspuns (pentru TrăieşteClipa):

Vorbesti prostii, eu cu 75 cai am trecut de 170 fara probleme.

| TrăieşteClipa a răspuns (pentru MariusF23):

Viteza reala o poti masura cu un GPS.
Daca ai avut vant din spate, anvelope consumate sau mai mici decat cele trecute in CI, mai si erai la vale, mai pui si 15% eroare de vitezometru de masina ieftina, poti trece lejer de 170.
Viteza maxima este scrisa in cartea masinii.
Cu harbul tau de Clio 1, 4 treci de 170 doar daca te tracteaza o masina adevarata.

| MariusF23 a răspuns (pentru TrăieşteClipa):

Bine ca ai tu masina 'adevarata', eu raman cu harbul meu de clio care de fapt e 1.2, se intretine usor si consuma putin. Si in momentul cand aveam 172 pe bord aveam 168 pe gps, ca sa nu mai comentezi aiurea.

| TrăieşteClipa a răspuns (pentru MariusF23):

Atunci aveai vant din spate si erai la vale.

P.S.
Si 168 inseamna ca nu ai trecut de 170.

| MariusF23 a răspuns (pentru TrăieşteClipa):

Eram pe drum drept, fara vale, posibil sa fi fost un vant slab din spate, dar nu cred. Vantul nu influenteaza chiar asa mult cum crezi. De ce e asa greu sa accepti realitatea?

| TrăieşteClipa a răspuns (pentru MariusF23):

Ok.Se poate.
Doar ca iti trebuie 1/2 H si putin vant din spate (175km/h)ca sa ajungi la viteza aceea.
Cu 100 de cai ajungi in 20 de secunde.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru TrăieşteClipa):

Dar de caroserie, cuplu motor, cutie, nu vorbim?
Are un prieten Focus de fix 100cp, si am filmulet cand aveam 200 cu el, si nu pe autostrada, si nici la vale. Daca vrei iti fac print-uri, intreg nu il pun pe net.
Am avut 200 fix pe vitezometru, si asta fara schimbat in limitari, si alte artificii. Proprietarul spune ca a prins 210-215 de cateva ori.
Si iti mai zic de un Megane 1.5 dCI, nu stiu ce putere era, cred ca 75-85 cp, care fugea 200-210 gol, pana la 225 pe vitezometru cand era incarcat. A intrebat in reprezentanta 'care e treaba', si un inginer a zis ca e vorba de unghiul planetarelor.
Nu mananc ciuperci, n-am pe cine impresiona. Crezi bine, nu, nu...
Imi spui daca vrei sa fac print. Am si alte poze cu aceeasi viteza, facute de proprietar. E un Ford 2002 cu 100cp, si 290. 000km la bord.

| vladeusebiu a răspuns:

Prin resoftare ai aici mai multe detalii http://www.diagnoza-automobile.ro/chiptuning.html