| Adrianofacebani a întrebat:

Salut!
Am si eu o intrebare, poate se pricepe cineva.
Am un bmw e90 2008 2.0 diesel 144cp si acum cateva zile s-a aprins filtru de particule, astazi am vrut sa-l desfund si am mers 100km in 4.000 de ture (160-200 km/h am mers Bucuresti-Pitesti) totul bine si frumos pana acolo. Am oprit intr-o benzinarie sa fac o pauza de tigara 10-15 minute si dupa am vrut sa pornesc masina, dar ea a pornit foarte greu, m-am panicat putin si am oprit motorul, am ridicat capota sa vad daca a curs antigel/ulei pe undeva sau ceva dereglat... nu era nimic, am inchis capota si am apasat pe butonul de start si tot greu a pornit... Am plecat cu ea asa si am mers 1km maxim si mi-a murit motorul in mers, am tras pe dreapta si am tot incercat sa o pornesc dar nu a vrut. Eroarea cu filtru de particule nu a disparut si ma gandesc ca trebuia sa fie ca nou, totusi am mers cu ea foarte turata, trebuia sa se desfunda! Motorul invarte, da sa porneasca dar nu poate, ma gandesc ca este filtru infundat de tot si nu au pe unde sa iasa noxele si nu porneste. Imi puteti da un sfat/idee ceva? Am dus masina la service, astept raspuns de la ei

Răspuns Câştigător
| Andrei322433 a răspuns:

Cred ca mai rau l-ai infundat.
De regula se merge constant cu 2500 rpm 80-90 km /h dupa ce este motorul cald maxim 20-25 de min.

4 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Adrianofacebani explică:

Am mers cu viteza a 4-a in 4k ture 160-200km/h ca sa curat filtru, in a 6-a statea la 200 in 2.500 de ture? ma gandesc ca am topit pistoanele, supape ceva

| Adrianofacebani explică:

Am mers cu ea asa sa ii desfund filtru, e masina de oras happy mai am un X3 3.0 benzina stage 1, 260cp happy nu am probleme cu ea

| anonim_4396 a răspuns (pentru Adrianofacebani):

Mergi în service și vezi ce are și după aia nu depăși 2500 - 3000 de ture cu el și nu compara benzina cu motorina.