| Marius-Andrei_Olteanu_1996 a întrebat:

Salut, am și eu o problema cu o Dacia Logan pe gaz, când pornesc motorul, aștept pana se încălzește sa o pot trece pe gaz dar când apăs butonul de gaz, se aude releul, în click și îmi sta pe benzina, înainte când apasam butonul de gaz se auzea click-ul și se muta pe gaz, de la ce poate fi?

Răspuns Câştigător
| Eisenheim a răspuns:

La mașinile românești în general se defectează releul,poți încerca să îl schimbi,găsești și la fier vechi,și la dezmembrări,sau nou,sânt ieftine,deja e plin de golănele,daca nu merge nici așa,poți încerca la admisie,dar e treabă mai complicata,daca nu ești mecanic de profesie mai bine du-te la un mecanic,dar unu tânăr, că deja ăștia tineri sânt mai pricepuți la chestiile astea noi, cu ecu, electrovalve, chestii de genul

8 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Nu stiu de la ce poate fi dar pare treaba de mecanic.

| badpanda a răspuns:

Daca are ceva erori stocate in Ecu nu mai trece pe gaz.Clickul este de la supapa de pe butelie.

| badpanda a răspuns:

Ai dat funda la un raspuns imbecil.
Masinile Dacia au instalatii italiene, deci nu au treaba cu "releul".
Iar mecanicii nu se baga la instalatii GPL trebuie sa mergi la un instalator. Cand am pus la a mea, 3 service-uri GPL m-au sfatuit sa o las balta ca la tfsi este imposibil. Treaba de acum 6-7 ani.Un batranel din Bucuresti domnul Eugen (Eugen si fiul ) mi-a pus Landi Renzo omegas turbo.
Batranelul acela a montat prima instalatie GPL din Romania pe o masina.Are poza pe perete un IMS pe benzina.
Si computerul sau este in retea cu cei din Italia, se pot vedea si modifica toti parametri de specialistii de la firma producatoare nu de tinerei fara experienta de care service-urile sunt pline.Un service din Bucuresti plin de tinerei mi-a distrus un motor la o duba, altul la un Doblo l-am dus pe roti l-am luat cu platforma.

| Eisenheim a răspuns (pentru badpanda):

Cu tot respectul,vorbim despre o Dacia,dar putem vorbi și despre ferrari,poate nu sânt eu cel mai priceput,totuși încă nu am auzit de mașină fără fuse box,adică să înțeleg că Daciile astea au super instalații italiene fara relee? Ar fi bine,și mie îmi place Dacia dar sa recunoaștem,nu e ea chiar așa super,e o dacia happy ai menționat corect, Eugen și fiul,tot respectul pentru bătrânel dar sânt sigur că fiul e acum expertul. Cât despre fiat au niste motoare foarte proaste,am reparat unul,scos afară înlocuit tot,merge și în ziua de azi, dar sânt foarte stricăcioase și scumpe, probabil îți plăcea, dar dacă tinereii nu au reușit nici unu bătrân te asigur că nu reușea. Hai sa nu mai fim așa răutăcioși cu tinerii, să lăsăm mândria și orgoliul, sa recunoaștem că ei sânt viitorul și nouă ne-a cam trecut vremea happy

| badpanda a răspuns (pentru Eisenheim):

Releele se afla in unitatea Ecu a GPL-ului si sunt lipite pe placa.
Motoarele Fiat sunt renumite pentru fiabilitatea lor daca sunt intretinute corect.Nu intamplator se monteaza pe anumite modele de Opel,Saab, Suzuki, Cadilac, au castigat mai multe premii internationale.
Fiatul a inventat common railul si l-a vandut celor de la Bosch.
Frana la pedala in 1899, instalatia electrica cu generator faruri 1913, cutia automata tot de Fiat este inventata, sistemul start stop a fost montat pentru prima data pe un Fiat Regata in 1983, injectia directa etc.
Nu este parerea mea, doar ca ma informez inainte sa scriu prostii.

| Eisenheim a răspuns (pentru badpanda):

Posibil sa ai dreptate happy totuși în judetul meu poți număra pe degete cate fiat mai vezi,iar eu toate pe care le-am reparat am constat că sânt extrem de deficitar gândite,poziționarea componentelor,fiabilitatea nici nu mai zic,cât despre defecțiuni orice piesa noua se defecta la interval de câteva luni,sa nu zic de preturi care erau mult mai mari decât la alte mărci auto happy totuși ce era impresionant la ele, diesel sau benzina, era consumul, la benzina 1, 2 spre exemplu, in 2000 rotații și 80 km, am scos 2, 7-3l,și atât, asta e singurul punct forte al lor happy

| badpanda a răspuns (pentru Eisenheim):

Nici Ferrari nu vezi prea multe.
happy

| badpanda a răspuns (pentru Eisenheim):

Ca sa schimbi garnitura de 3 lei de la termoflot care pierdea ulei la un tfsi VAG. trebuie demontat alternatorul, compresorul ac, galeria de admisie cu toti senzori si supapele aferente, filtrul de ulei si injectoarele si inca cateva conducte.
Am si un Fiat 1, 3 multijet care merge brici.A trecut de 300.000 km.