| Dan010 a întrebat:

Salut, am și eu un Opel Astra G 2004, 2.0 dti. Ieri mi-a murit motorul brusc în timp ce mergeam și precizez că mi s-au aprins doi martori simultan, checkul de la motor și o mașină cu cheia pe ea și mașina nu mai trăgea, nici de turat nu urca mai mult de 2400 de la treapta a3a în sus, după ce am oprit motorul au dispărut tot normal.
De azi iar am martorul cu mașina și cheia aprins în bord și nu trage de parcă turboul ar fi mort, ce probleme aș putea avea?

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Trebuie sa faci o diagnoza pentru citirea erorilor, apoi o proba de drum cu diagnoza pusa.
Presupun ca e ceva legat de turbina sau pierdere de aer.

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Salut. Daca zici ca isi revine dupa ce repornesti masina atunci inseamna ca ti-o baga in limp mode. Limp mode e atunci cand masina iti taie din putere ( cateodata scoate turbina) ca sa iti protejeze motorul in caz de defectiuni pana ajunge la mecanic. Pot sa fie mai multe motive. La tata o fost problema cu EGR iar la un amic cu un furtun de la turbina. Pana nu o duci la mecanic nu ai de unde sa stii exact.

| Dan010 explică (pentru ClaudiuM1997):

Azi nu și a mai revenit deloc dar o să ajung cu ea mâine la mecanic