| ViviC a întrebat:

Am un opel astra G 1.7 dti din 2002. Problema este ventilatorul de racire apa. Cand ajunge la 93 de grade se aprinde martorul in bord pentru lichidul de racire si porneste ventilatorul, dar nu se mai opreste cu toate ca scade temperatura apei chiar si pana la 60 de grade. Opresc motorul si se opreste si ventilatorul, daca pornesc iar masina la un interval de 2 minute pornesc si ventilatoarele. Care este cauza?

3 răspunsuri:
| Intruder19 a răspuns:

Are o rezistenta cu mai multe trepte la ventilatorul de la radiator, daca porneste direct pe treapta 3 iti ramane in avarie, trebuie sa schimbi rezistenta aia.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Probabil ramane in urma un releu.
Fa o diagnoza sa vezi daca sunt ok toti senzorii si sa faci proba de comanda la ventilatoare, sa vezi daca pornesc si se opresc la comanda, ori nu se mai opresc.
Oricum, nu e normal sa se aprinda becul la 93 de grade, ai ceva problema pe partea electrica.

| ViviC explică:

Am facut o diagnoza si imi da releu ventilator 1 si releu ventilator 2 circuit intrerupt. Poate sa-mi spuna cineva unde gasesc acestw relee pe masina?