| Denila123 a întrebat:

Salut, am un scuter cu set motor nou, am anulat pompa de ulei, îi fac eu amestecul cu ulei verde in benzina si pun cam mult, cand plec de pe loc da rateuri. Ce sa fie?
Va ro, si iar la fel la o drujba la un bidon transparent ii fac amestec cu ulei cum ar fi, la un litru 20 ml de ulei completez in drujba, merge tot si pana dimineata se duce culoarea si mai pun 1 10 ml de ulei in benzina, va rog spuneti-mi procedez bine?

8 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Dacă la motor ai pomp de ulei, înseamnă că e motor în 4 timpi și ungerea nu se face prin amestecul uleiului în benzină, ci prin baia de ulei.
La drujbă faci amestecul cum scrie la cartea ei, nu pui ulei să aibă nu-ș' ce culoare.

| Denila123 explică (pentru mihai69):

E motor in 2 timpi, nu este in 4 timpi nu am baie de ulei sau joja.
Si la drujba mersi nu o sai mai pun ulei mult

| mihai69 a răspuns (pentru Denila123):

Păi atunci despre ce pompă de ulei vorbești?!?

| Denila123 explică (pentru mihai69):

Are o pompa dreaptă la magnetou, bidonasu cu tot, si il ajuta sași facă ungerea

| mihai69 a răspuns (pentru Denila123):

Hmmm... n-am mai văzut / auzit de așa ceva. O poză?

| IIIshaneIII a răspuns:

Pune ulei special de scutere in 2t, se omogenizeaza mai bine cu benzina, daca ai pus ulei de drujba de la rusi la 5 lei litru te cred ca nu merge bine.

| Denila123 explică (pentru IIIshaneIII):

Pai dela ieftin am pus, da de semeringuri, asi zice ca de acolo sunt rateurile

| Adi_Andrei_1994 a răspuns:

Salut! Din cauza depunerilor de ulei exagerate cand il pornesti sau pleci dupa loc benzina fiind mult prea ingrosata trage mai greu si prinde portiuni mai mari de benzica si are loc o explozie in camera de ardere / iti da rateu