| Kevin1975 a întrebat:

Salut ce se poate intampla pentru o benzinara turbo 2.0 daca o forjezi la rece? ea in mod normal ar fi trebuit sa aiba o limitare din fabrica ( 5000 rpm) dar aceasta a fost anulata si se tureaza pana la 7100 imediat dupa cheie, dimineata... In primul rand, s-au dus cuzinetii ( au joc) dar ma tot ingrijorez sa nu fi patit si altceva? Eu cat m-am priceput si cat mi-a spus mecanicul, cuzinetii sunt distrusi, dar altceva ce ar putea sa i se intample? De tras trage foarte tare ( chestia este ca motorul a fost spart de fostul propietar si in urma cu 10. 000km a inlocuit pistoane, segmenti, garnitura chiuloasa) Intr-o zi, cand i-am dat cu a2-a pana in limitare cu acul de la apa nemiscat, a inceput sa vina un miros de prajit/ars din motor. De atunci au trecut 6 luni, iar acest miros, de fiecare data cand masina se incinge ( cand ii dau cox) acel miros persista, si este enervant ca vine prin ventilatie si miroase si in masina. ca si alte "simptome" sunt urmatoarele, motorul nu se aude tocmai ok la cald, nu merge prea rotund, "zornaie" si se aude un pic a diesel. Iar in momentul in care este incinsa ( cand vine si acel miros de ars) daca o opresc si o pornesc peste 2 min ( cand inca este incinsa) porneste mai greu, invartind o data in plus. Cand am cumparat masina, oricat de incinsa era, pornea instantaneu... Voi ce parere aveti? Cuzientii ii schimb, dar sa schimb jumatate din motor nu imi convine, chiar daca este din vina mea din pacate sad

1 răspuns:
| Denila123 a răspuns:

Schimba mașină, si ingrijesteo