| Claucs a întrebat:


De ceva timp am avut probleme cu masina, si anume ( motor 2.2 tdi) un ii mai intra turbo, se tura maxim pana in 3000 rot/min, pe care l-am rezolvat schimbandu-i o electrovalva.
Dar cand a inceput sa se activeze turbo, scotea un fum negru la inceputul acceleratiei, si dupa se facea albastru.
Mentionez ca pana sa ii fac turbo am rulat-o destul de mult fara debimetru de aer si masina a inceput sa ramana turata cam la cat o acceleram, acolo ramanea vreo 4-5 secunde.
Si astazi am vrut sa vad de ce ramanea turata.
Am accelerat-o pana in 5000 rot/min, am tinut-o putin acolo, dupa care motorul a inceput sa troncane destul de rau, dupa care motorul pare ca s-a blocat, si cand ii dau la automat nu mai porneste.
De ex: ii dau si se aude troncanitul de 2-3 ori si pa, nimic.
Sper sa aveti vreo explicatie buna.
De asemenea sper sa nu se fi gripat motorul.
Multumesc!

5 răspunsuri:
| Ironwin a răspuns:

Bine ca nu vrei sa o si reparam, cauzele pot fii multiple, de exemplu cureaua de distributie. Nu se pot face minuni de la distanta, mergi la un mecanic.

| gratargratar a răspuns:

Mai ai filtrul de particule? Cat de veche e masina?

| xerxes1 a răspuns:

Ai verificat nivelul uleiului?
Este posibil sa nu mai ai deloc si sa ai motorul gripat.
Turbina este cam obosita si iti arunca ulei pe admisie.

| Claucs explică:

Masina e din 1999,
M-am gandit si eu la curea, dar acum nu mai da deloc, e blocat motorul.
Uleiul era bun, dar faza e ca masina s-a turat singura, nu era in sarcina cand s-a turat, pur si simplu statea, si a inceput sa troncane, pana nu a mai avut putere, si s-a oprit singur.

| Claucs explică (pentru Claucs):

Am desfacut cutia de la distributie, Acum am vazut, din fericire, era decat un tachet rupt.
Apropo, distributia e pe lant.