| Claucs a întrebat:

Am o problema cu un opel sintra 2.2 dti.
Deci, masina la relanti merge bine, dar cand plec cu ea si incep sa ii schimb vitezele, intre viteze, masina ramane turata, ba chiar peste turatia la care am schimbat viteza (ramane cateva secunde, dupa care isi revine).
Merg cu debimetrul scos pentru ca nu ii intra turbo, care habar nu am ce problema are, cand ii pun debimetru merge ca toti dracii pe langa faptul ca nu are putere deloc.
Bun pana aici, dar sunt perioade in care dupa ce o opresc si o repornesc, motorul nu mai ramane turat dar nu mai functioneaza nici kilometrajul.
Sunt sigur ca este ceva electronic dar oriunde am fost ziceau ca e de la debimetru pe care l-am schimbat dar nu si-a schimbat comportamentul deloc.
Va rog sa ma ajutati, multumesc!

3 răspunsuri:
| Adrian_Mares_1972 a răspuns:

Mai bine incerci pe forumuri cu si despre opel,oricum ai probleme mari,turbo nu intra,debimetrul scos,pot fi si niste senzori, poate fi contact imperfect, daca nu te pricepi mai bine la specialist, asta este costa si meseria asta, numai sa gasesti un mecanic bun.

| Claucs explică (pentru Adrian_Mares_1972):

Pai treaba e ca am schimbat o electrovalva, cea de la turbo, si masina si-a revenit, adica i-am pus debimetrul si mergea bine, ii intra turbo, se accelera ca la inceput.
Faza e ca electrovalva aia pe care am pus-o nu era a ei originala, fiindca o pierdusem si intr-o zi am gasit-o, am pus-o si masina a luat-o razna.
Cand am vazut ca nu mai merge bine, am pus-o iar pe aia cu care mergea bine, dar am pus-o degeaba, ca masina nu mai merge deloc, nici cu asta cu care mergea bine, am verificat mufele, sa fie puse bine, furtunele, dar degeaba.
Intr-un final, am hotarat sa ii scot debimetrul.
Dar pe mine ma supara faptul ca ramane turata in mers.
Si cand nu mai merge kilometrajul nu mai ramane nici turata, dar nu stiu de unde poate fi, sunt sigur ca din partea electrica.
Vreau macar un punct de reper.

| Claucs explică:

Tin sa mentionez ca masina este din anul 1999, 115 CP.