| nda a întrebat:


Mi-a scazut nivelul antigelului in vas, iar nivelul uleiului pe joja a crescut considerabil. Deci am antigel in ulei. Intrebarea mea e daca sunt sanse sa nu fie garnitura de chiuloasa de vina. Se poate ca antigelul sa ajunga in baia de ulei din cauza garniturii de distributie sau din alte cauze?
Mentionez ca am termostatul blocat pe deschis si asa temperatura motorului nu depasea 70 de grade. Deci in mod normal chiuloasa n-ar trebui sa se arda.

4 răspunsuri:
| Panamax a răspuns:

Controleaza termoflotul pentru inceput.

| nda explică (pentru Panamax):

Din ce am inteles eu, daca era termoflotul defect atunci aveam ulei in vasul de antigel, nu invers. Mie mi-a scazut nivelul antigelului din vasul de expansiune si mi-a crescut nivelul uleiului pe joja. Deci antigelul ajunge cumva in baia de ulei. Sper sa nu fie chiuloasa, bloc motor sau garnitura de chiuloasa.

| Panamax a răspuns (pentru nda):

Eu am patit-o in Italia. Crestea nivelul la ulei si scadea cel de la apa.
Doi mecanici diferiti au zis ca este garnitura de chiuloasa.Seful de la Fiat dintr-un orasel si unul independent.
Cost estimat 2500Euro cu inlocuit de toate, rectificat chiuloasa etc..Am adus-o pe platforma si era termoflotul spart.Din cauza la doi tampiti am pierdut 1000 Euro si 5 zile.
In tara a costat 1200 lei reparatia. 1000 termoflotul si 200 manopera.
Motor Renault 2. 2dti

| relian a răspuns (pentru nda):

Pai tocmai pe acolo a intrat,adica pe la garnitura de chiuloasa,undeva este ciupita si asta e.
Ce e de mai rau,sa nu fie fisurata,aia da, in cazul ala trebuie sa schimbi chiuloasa.
Apa nu are cum ajunge in ulei decat pe acolo, sau mai depinde si ce masina ai, pentru ca unele masini au si ceva radiator de racire cu apa a uleiului suplimentara si sa se intimple acolo ceva si apa sa treaca in baia de ulei, dar situatia asta nu prea se intampla, cel mai sigur e pe la garnitura de chiulasa.