| daniDeeDee a întrebat:

Salut,soferi! Vreau sa-mi achizitionez o masina (buget maxim 4000E), mentionez ca sunt incepator-incepator.
Ce masina credeti ca este usor de intretinut!

Audi A3(an 2001)-VW Passat (2001)-Peugeot 307(an 2003-2004)?

Orice alte sugestii sunt extrem de bine-venite. Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| BassHunter13 a răspuns:

Cum dracu sa iti cumperi Matiz! Nu il asculta pe aia de mai sus!
La un Passat Diesel este mai scumpa intretinerea, dar merita pentru ca este si o masina puternica! Ultima daca am bagat in Passatu meu 900lei din cauza ca s-a rupt surubu care tine rola de la cureaua de distributie si intra in Ghiuloasa! Adica ii putin mai scumpa intretinere! La Peugeot la fel sunt foarte complicate si cam piperate piesele! Un Audi A3 da dar 1, 9TDI! Daca vrei Diesel iti recomand un Golf4 1,9TDI de 90CP! daca vrei Benzina eu zic o Focus de 1, 6i sau un POLO de 1, 4i! Succes!

8 răspunsuri:
| daniDeeDee explică:

Intr-un final am ales Golf 4 1.6 16V. Sunt super, extra, mega multumit de el. Va multumesc tuturor pentru pareri! Have a nice life everybody!

| Danut_Popa_1961 a răspuns:

Masina o poti alege in functie de bugetul tau.Ca sfat pentru incepator, alege sa aiba motorul-tractiunea-pe fata. Cele,, impinse,, produc cele mai multe accidente, pentru ca sunt mai dificil de controlat in viraje.

| kaBooMx a răspuns:

De ce nu mergi pe un VW Golf 4? In banii aia, gasesti unul foarte bun., care nu e greu de intretinut, nu consuma mult si e masina ideala.

| andrei1993a a răspuns:

Eu iti recomand sa-ti iei o masina pana in 2000 E daca esti incepator, si sa-ti iei una mai buna dupa ce vei prinde putina experienta. Faci cum crezi, asta e sfatul meu. bafta

| dnk10 a răspuns:

Are dreptate kaBooMX! un golf 4 e solutia perfecta!

| LegiuitorulX a răspuns: