| daniDeeDee a întrebat:

Salut,soferi! Luna viitoare vreau sa-mi achizitionez o masina (buget maxim 3500E), mentionez ca am doar maxim 30h de condus, deci sunt incepator-incepator. big grin
Pt inceput optez pentru ceva cu mororul mic de 1.2 sau 1.4. Ce masina credeti ca este usor de intretinut (salariul meu fiind undeva la 1500 ron).
VW Polo, Ford Focus sau Fiat Stilo?
Orice alte sugestii sunt extrem de bine-venite. Multumesc anticipat!

10 răspunsuri:
| Angel0 a răspuns:

Este normal ca este mai usor de intretinut o masina cu motorul mai mic.
Opel Corsa este fiabila si usor de intretinut.
Un motor de 1, 4 cu 16 supape are suficienti cai(90) sa poti depasi oricand majoritatea dieselurilor de 1, 7 si 1, 9 de pe strada, chiar daca au ceva cai in plus (doar unele)sunt si mai grele.

| Minks a răspuns:

Sincer sa fiu, eu m-as orienta la un Logan, 1.6 / 1.5 cu rulaj mai mic. Prefer o masina romaneasca mai putin rulata decat una straina care a umblat in lung si-n lat. La masina romaneasca e mai ieftina intretinerea, motorizarile sunt decente. Mai ales varianta 1.5 consuma destul de putin. Gasesti una cu aer conditionat si ABS, te-ai scos, nu-ti trebuie mai mult, mai ales ca esti si incepator.
Eu unul nu as lua masina straina cu peste 200.000 km (reali), chiar daca pe ceas toate au 120.000. Ramane la latitudinea ta.

| FPI a răspuns:

Primul sfat iti recomand sa alegi o masina la care sa existe un echilibru intre putere si greutate pentru ca daca alegi una grea cu motor de 1.4 te stoarce in oras, dar iti recomand o Mazda 6 happy

suntserios
| suntserios a răspuns:

Polo, golf 4, corsa, fiesta sau chiar logan

| dudu13 a răspuns:

Eu ti-as recomanda sa-ti cumperi o masina cu motor 1.7 sau 1.9, parerea mea. E buna si ideea ta, cu motoare mai mici, dar la un motor mic iti trage mai greu ==> cam acelasi consum. eu iti recomand VW Vento, VW Golf 4, Seat Leon, VW Polo, Opel Zafira.

| ovidiu8msn a răspuns (pentru dudu13):